انتشار مشهد سلام در پایتخت معنوی ایران

قائم مقام اجرایی مدیر مسئول هفته نامه سیاسی اجتماعی مشهد سلام با اعلام این خبر که اولین پیش شماره این هفته نامه سه شنبه هفته آینده منتشر خواهد شد، گفت: مشهد سلام هیچ وابستگی به گروه ها و احزاب سیاسی ندارد.
کد خبر: ۱۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 13 January 2016
حجت الاسلام وحید وزیر مقدم در گفت و گو با ایسنا خراسان رضوی، با بیان این که هفته نامه سیاسی اجتماعی مشهد سلام با تیراژ گسترده از سال آینده در خراسان رضوی به چاپ می رسد، اظهار کرد: اما این هفته نامه ده پیش شماره تا پایان سال منتشر خواهد کرد که سه شنبه هفته آینده و همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) اولین پیش شماره این هفته نامه منتشر خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه ممکن است اين سوال ایجاد شود که چرا در زمان انتخابات این نشریه منتشر خواهد شد، اظهار کرد: چاپ رسمی هفته نامه از سال ۹۵ اغاز خواهد شد، اما تا اواخر سال چند پیش شماره منتشر خواهیم کرد و حضور ما در زمان انتخابات تعمدی است، چرا که در راستای بحث افزایش مشارکت و نشاط سیاسی قرار است فعالیت کنیم و بهترین ابزار برای این کار در زمان انتخابات است.
 
وی با اشاره به اینکه هفته نامه سیاسی اجتماعی مشهد سلام با تیراژ گسترده در سطح استان خراسان رضوی به چاپ خواهد رسید، تصریح کرد: ما نه در شعار و نه در عمل به هیچ جریان و گروه سیاسی  وابسته نخواهیم بود.
 
وزیر مقدم با اشاره به اینکه هفته نامه مشهد سلام  مدافع هیچ حزب و گروه سیاسی نیست، ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که یک رسانه مستقل باشیم و این هفته نامه مربوط به هیچ سازمان و نهادی نیست و تنها هدف ما این است که با تحلیل ها و گفتگوهایی که ارایه می کنیم ضمن مفید بودن امید و نشاط اجتماعی را در مردم افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار