فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا:

مجاهدت رزمندگان اسلام صف‌آرایی مقابل ظلم امریکایی است

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: مجاهدت رزمندگان ما در سوریه و عراق در حقیقت صف‌آرایی اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی یا همان ظلم و کفر است.
کد خبر: ۱۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان در مراسم تکریم از خانواده‌های شهدای مازندرانی مدافع حرم که در حسینیه این لشکر در ساری برگزار شد، اظهار کرد: ما مدافعان حرم در سوریه به نمایندگی از خانواده‌های گرامی به ندای «من ناصر ینصرنی»  امام عصر (عج) که لسان ولی امر زمان بیان می‌شود لبیک گفته و در میادین نبرد حضور می‌یابیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا افزود: خداوند از میان شما خانواده‌ها بهترین‌ها را برگزید و در جوار خود قرار داد و روزیشان می‌دهد.

رستمیان تصریح کرد: شهدا در کنار رزمندگان جبهه حق در سوریه و عراق جانفشانی کرده و امروز  همسنگران شهدا مصمم‌تر از قبل راه آنان را ادامه می‌دهند.

وی گفت: مجاهدت رزمندگان ما در سوریه و عراق در حقیقت صف‌آرایی اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی یا همان ظلم و کفر است.

* تکریم از خانواده شهدای مازندرانی مدافع حرم

به همت لشکر عملیاتی 25 کربلا و با حضور جمع زیادی از خانواده‌های رزمندگان مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی از خانواده شهدای مازندرانی مدافع حرم تقدیر و تکریم به عمل آمد.

استان لاله‌خیز مازندران نه تنها در دوره دفاع مقدس و پس از آن بلکه همیشه مهد عاشقان اهل بیت (ع) و منش اولیا الله بوده و بر این ویژگی می‌نازد.

اهدای 12 شهید مازندرانی مدافع حرم در یک سال اخیر حکایت دلدادگی اولیا خدا به سرور و مولایشان، اباعبدالله الحسین (ع) است.

در این مراسم با اهدا لوح یادبودی، ضمن تقدیر از خانواده‌های معزز درباره زحمات و همراهی عزیزانشان در انجام رسالت اسلامی، تکریم و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار