انتخابات میدان همبستگی نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: انتخابات میدان همبستگی نظام اسلامی است اما عده‌ای تلاش می‌کنند این میدان همدلی و رفاقت را به میدان خصومت و بدبینی تبدیل کنند.
کد خبر: ۱۶۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 15 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار اظهار کرد:‌ کاندیداها و طرفداران آنها در عین عقلانیت، منطق و آرامش سعی کنند توانمندی‌های داوطلبان مجلس را به اطلاع مردم برسانند تا زمینه آگاهی‌بخشی به امت اسلامی برای انتخاب صحیح فراهم آید.

وی با بیان اینکه هر چند دشمنان تلاش می‌کنند تا در آستانه انتخابات حساس مجلس خبرگان و شورای اسلامی یک شکاف عمیقی را بین ملت و نظام و گروه‌ها و احزاب به وجود آورند تا اسباب رخنه و نفوذ فراهم آید، افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند صحنه انتخابات باید به صحنه شکوه وحدت و اقتدار ملی تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات را یک تکلیف و وظیفه دینی توصیف کرد و ادامه داد: ما در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و اگر می‌خواهیم عظمت ایران اسلامی را به دنیا نشان دهیم این نمود و نشان در حضور بالنده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند متجلی می‌شود.

قیاسی تصریح کرد: در فضای رقابت‌های انتخاباتی جایی برای تهدید و تطمیع وجود ندارد بلکه همه سلایق سیاسی، حزبی و جناحی کشور در کنارهم باید تلاش کنند تا با احترام به قانون و بررسی شایستگی داوطلبان و کاندیداها به بهترین گزینه رای دهند.

وی با یادآوری اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند تا در آستانه انتخابات به هر حربه‌ای به شورای نگهبان و دیگر ارکان قدرت و تصمیم‌گیری نظام برای تحمیل تفکرات خود فشاری را وارد کنند، گفت: برای اینکه بتوانیم شیطنت‌های دشمان را خنثی و قدرت نظام را ارتقا دهیم باید از حاشیه‌سازی‌ها و برخی غوغاسالاری‌ها در صحنه انتخابات پرهیز کنیم تا میدان انتخابات به میدان همدلی‌ها و همگرایی‌ها تبدیل شود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیری در صحنه تعلیم و تربیت یادآور شد: شورای آموزش و پرورش رکن اصلی در این تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های جدی است که می‌تواند نکته ارزشمند در حرکت رو به جلوی نظام تعلیم و تربیت باشد.

قیاسی بیان کرد: تصمیمات شورای آموزش و پرورش قطعا تصمیماتی بر محور ارزش‌های دینی و تقویت باورهای اعتقادی در نسل آینده خواهد بود که معلمان و مربیان در آن نقش‌آفرینی اصلی را خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار