مدیرعامل توزیع برق مازندران

بخشی از نیازمندی‌های برق مازندران وارداتی است

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه تولید برق نیروگاه نکا 2 هزار و 200 مگاوات است در حالی که در مازندران و گلستان 3 هزار و 700 مگاوات برق مصرف می‌شود، گفت: بخشی از نیازمندی‌ها برق مازندران وارد می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم شهابی در جلسه مشترک مسئولان بسیج کارمندی استان مازندران اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف برق در مازندران در سطح ارگان‌های دولتی از اقدامات موثری بود که بسیج کارمندی استان به خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای مصرف بهینه برق در استان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود به این دلیل که امروز کشور به این امر نیاز مبرم دارد و اقدامات بسیج کارمندی در تابستان سال جاری موثر بوده است.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی کلان کشور به سمت اجرای اقتصاد مقاومتی یادآور شد: مصرف بهینه برق در کشور و در مازندران یکی از موارد مهم در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اعلام اینکه مهم‌ترین منبع تغذیه برق در استان مازندران نیروگاه نکا است، گفت: تولید برق نیروگاه نکا 2 هزار و 200 مگاوات است در حالی که در مازندران و گلستان 3 هزار و 700 مگاوات برق مصرف می‌شود و بنابراین بخشی از نیازمندی‌های برق مازندران وارد می‌شود.

شهابی با بیان اینکه طرح مصرف بهینه انرژی در مازندران باید همگانی اجرا شود، افزود: مصرف بهینه برق در کشور از مواردی است که رهبر انقلاب اسلامی بر ر وی آن تاکید داشت و یک دستور شرعی و اخلاقی است و همگان باید برای کاهش هزینه‌های کشور نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنند.

وی به نقش اثر گذار بسیج در حوزه‌های مختلف کشور یادآور شد: در مصرف بهینه برق انتظار این است که در سال 95 نیز به صورت جدی‎تر پیگیری شود، با توجه به کاهش بارندگی که در زمستان داریم در سال جاری از لحاظ گرما هوا و مصرف برق باید از هم اکنون برنامه مدونی طراحی کنیم.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اعلام اینکه مصرف برق استان در زمستان 700 تا 750 مگاوات است، گفت: ظرفیت مصرف برق مازندران به هزار و 700 مگاوات می‎رسد که باید تلاش کنیم این مقدار مصرف در تابستان کاهش یابد و این ظرفیت در ادارات استان وجود دارد.

وی با اشاره به همراهی و همدلی مردم با مسئولان یادآور شد: با اطلاع‌‎رسانی مناسب مردم در زمینه کاهش مصرف برق همگام، ارگان‌های دولتی و سازمان در مدیریت مصرف برق نقش‌ اثرگذاری دارند و حضور کارمندان بسیجی نیز می‌تواند زمینه استفاده بهینه برق در استان را فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار