حضورحماسه آفرین مردم در انتخابات

فرماندار آبدانان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی را کور می کند، گفت: مردم با مشارکت بالا در انتخابات و گزینش افراد آگاه، متخصص و متعهد، ضریب امنیت ملی را افزایش و براقتدار جهانی آن می افزایند.
کد خبر: ۱۶۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 23 January 2016
فرماندار آبدانان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی را کور می کند، گفت: مردم با مشارکت بالا در انتخابات و گزینش افراد آگاه، متخصص و متعهد، ضریب امنیت ملی را افزایش و براقتدار جهانی آن می افزایند.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز شنبه در جمع دانش آموزان نخبه این شهرستان جمهوری اسلامی را یک انقلاب درون زا و برون نگر دانست و اظهار کرد: این هدیه الهی با اجرای آموزه های دینی و منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری، یک نوع ساختار مردم سالارنه و پاسخگو در عالم سیاست به منصه ظهور رساند.
وی موقعیت مساوی برای عموم را یک حق مسلم دانست و افزود: بستر مناسب و ساز و کارهای اجرایی انتخابات در این شهرستان به نحو مطلوب فراهم شده تا در روز هفتم اسفند مردم با حضور در شعب اخذ رای یک حماسه ملی و ماندگار دیگر در تاریخ سراسر افتخار نظام اسلامی خلق کنند.
عسگری با اشاره به فضای مناسب پسا برجام تاکید کرد: با هدایت های مقام معظم رهبری و همت و تدبیر دولت مردان، افق روشن و امیدوار کننده ای در مقابل ملت ایران قرار گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش آبدانان نیز در این آیین گفت: دانش آموزان این شهرستان امسال موفق شدند 86 رتبه اول تا سوم در سطح ملی و استانی در رشته های منختلف کسب کنند.
صفر رحمانی اظهار کرد: در سال تحصیلی 95 - 94 یک هزار و 500 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در رشته های نهح البلاغه، قرآن، نفسیر، صحیفه سجادیه، شعر، سرود، دکلمه، مداحی، خوشنویسی و نقاشی در مسابقات ملی و استانی شرکت کردند.
وی رشد و تعالی جوانان و نوجوانان را مهمترین رسالت آموزش و پرورش دانست و افزود: 106 نفر از دانش اموزان و فرهنگیان این شهرستان امسال موفق به کسب رتبه های اول تا سوم مسابقات علمی و فرهنگی در گستره استانی و کشوری شدند که از این تعداد 86 نفر دانش آموز و 20 نفر نیز از فرهنگیان هستند.
رحمانی با دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یادآور شد: هدایت افکار عمومی، شفاف سازی جریان های سیاسی و افزایش سطح مشارکت مدنی مردم در عرصه های مختلف انقلاب از مهمترین ماموریت های معلمان و اساتید دانشگاهی است.
در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از 86 دانش آموزان و 20 فرهنگی برتر و حائز رتبه های اول تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری کشوری و استانی این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 164 کیلومتری جنوب استان ایلام 10 هزار دانش آموز شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف دارد و یک هزار و 200 نفر فرهنگی نیز کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را بر عهده دارند./ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار