جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ توسط پلیس درجاده های استان

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: جاده‌های آذربایجان شرقی لغزنده است، رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.
کد خبر: ۱۶۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 23 January 2016

به گزارش تابناک تبریز،جواد ناموران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی و ارتفاعات را دارند، خواست با توجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌‌ها با سرعت مطمئن حرکت کنند.

وی گفت: بارش برف که از صبح امروز شنبه در برخی مناطق استان آغاز شده است باعث لغزندگی جاده‌ها شده و حادثه‌ساز است.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی این بارندگی‌ها تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت توصیه کرد هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

ناموران گفت: در برخی جاده‌های ارتباطی استان به ویژه آزاد راه تبریز ـ تهران هم اکنون مه غلیظ حاکم است و با توجه با کاهش دید رانندگان برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی رانندگان وسایل نقلیه با سرعت مطمئن حرکت کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پلیس برای تامین امنیت رانندگان به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند اجازه تردد نمی‌دهد، افزود: نیروهای پلیس راه با حضور در نقاط حساس بویژه گردنه‌های برف گیر از تردد خودروهایی که به امکانات ایمنی بویژه زنجیر چرخ مجهز نباشند، جلوگیری خواهند کرد.

وی به رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد، رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.

ناموران افزود: تمام راه‌های ارتباطی این استان هم اکنون باز است و اختلال در تردد مشاهده نمی‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار