برگزاری همایش ملی پلیس در برج میلاد

معاون بهداد ناجا از برگزاری همایش ملی پلیس، روانشناسی و مشاوره در روزهای هفتم و هشتم بهمن‌ماه در برج میلاد خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 23 January 2016
سیدمحمدرضا سید احمدیان در نشست خبری ظهر امروز خود با اعلام برگزاری همایشی دو روزه تحت عنوان همایش ملی پلیس، روانشناسی و مشاوره در سالن اصلی برج میلاد، اظهار داشت: این همایش قرار است در روزهای 7و8 بهمن ماه با حضور فرمانده ناجا و تعدادی از فرماندهان و مسئولان در سالن برج همایش‌های برج میلاد برگزار شود تا به صورت کاربردی نقش روانشناسی در مأموریت‌های پلیس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این همایش و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان نیروی انتظامی و سازمان روانشناسی کشور در خلال این همایش، گفت: قرار است در این همایش علاوه بر مقالات تخصصی 16 کارگاه با محورهای خصیصه‌های شخصیتی آسیب‌دیدگان اجتماعی، مدل درمانی چند سیستمی بزهکاری، راهکارهای پیشگیری از آزار جنسی و ... در 8 سالن جانبی برج میلاد انجام شود و سخنرانان ویژه ای همچون دکتر افروز، سلیمی و نجفی پور در این همایش نقطه نظرات خود را بیان کنند.

معاون بهداد ناجا با بیان اینکه در این همایش تندیس ویژه و لوگوی مخصوص این همایش رونمایی خواهد شد، افزود: در پایان برگزاری این مراسم قرار است بیانیه انتهایی قرائت شده که این بیانیه با حضور فرمانده ناجا و به عنوان دستورالعملی برای پلیس قلمداد می‌شود.

سردار احمدیان گفت: تاکنون 132 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و 1700 روانشناس در سطوح مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مأموریت‌های پلیس و یگان‌های تخصصی ناجا قرار است مهارت‌های روانشناسی کاربردی مورد توجه این همایش قرار گیرد و از دستاوردهای علم روانشناسی در فعالیت‌های نیروی انسانی به صورت بومی و کاربردی استفاده شود.

این همایش در 6 محور اصلی و محورهای فرعی روانشناسی جرم، روانشناسی قربانی، روانشناسی سبک زندگی، روانشناسی کودکان کار و زنان خیابانی، روانشناسی ترافیک، روانشناسی مردمی و ... برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار