رئیس اتاق اصناف زیراب سوادکوه

شهرداری برای ساماندهی بازار‌ روز زیراب سوادکوه برنامه‌ریزی کند

رئیس اتاق اصناف زیراب سوادکوه خواستار برنامه‌ریزی شهرداری زیراب در ساماندهی بازار‌ روز این شهر شد.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 24 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد‌علی قبادیان در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی زیراب سوادکوه با اشاره به اهمیت بازار در توسعه، گفت: حمایت از بازار و اصناف نقش کلیدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 700 واحد صنفی در زیراب سوادکوه فعال هستند، افزود: اتاق اصناف زیراب سوادکوه از سال 73 آغاز به کار کرده است و در 21 سال فعالیت خود در مسیر خدمت به مردم و ساماندهی اصناف و بازاریان فعال بوده است.

رئیس اتاق اصناف زیراب سوادکوه از حضور 16 اتحادیه صنفی در زیراب سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: انتخابات اتحادیه‌های صنفی کیف و کفش و پوشاک، خدمات رایانه‌ای و خوار‌بار و لبنیات در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهار‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

قبادیان با انتقاد از وضعیت سه‌شنبه بازار شهر زیراب و عدم ساماندهی آن توسط شهرداری، اظهار کرد: بیش از 100 میلیون تومان به صورت میانگین هفتگی در سه‌شنبه‌بازار زیراب سوادکوه نصیب فروشندگان شهرها و استان‌های دیگر می‌شود.

وی به پایین بودن کیفیت کالا‌ها و مشکلات ترافیکی بازار‌ روز شهر زیراب سوادکوه اشاره کرد و گفت: شهرداری زیراب در ساماندهی فروشندگان، زیبا‌سازی بازار و ارزش‌گذاری به خریداران برنامه‌ریزی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار