نتایج دیشب فوتبال باشگاه‌های اروپا

پیروزی یوونتوس، توقف تیم های مادریدی و شکست آرسنال مهم ترین نتایج دیشب فوتبال اروپا بود.
کد خبر: ۱۶۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 25 January 2016
به گزارش تابناک یزد، در آخرین دیدار هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، یوونتوس با یک گل مقابل رم صاحب برتری شد، در دیگر بازیهای دیشب، ناپولی 4 به 2 سامپدوریا را شکست داد و با 47  امتیاز در صدر باقیماند،
فیورنتینا با 2 گل بر تورینو غلبه کرد، بازی اینتر با کارپی و ورونا با جنوا 1 - 1 مساوی خاتمه یافت، ساسولو با 2 گل مغلوب بولونیا شد، لاتسیو 4 - 1 کیه وو را برد و پالرمو هم با نتیجه مشابه 4 - 1 مقابل اودینزه به پیروزی رسید.



 

در ادامه هفته بیست و یکم لیگای اسپانیا، دیشب آتلتیکو مادرید برابر میهمانش - سویا - با تساوی بدون گل متوقف شد تا بارسا در صدر جدول باقی بماند.

بتیس هم، رئال مادرید را با تساوی 1-1 متوقف کرد، دیدار بیلبائو با ایبار 5 - 2 به سود بیلبائو به پایان رسید، لاکرونیا و والنسیا هم بتساوی 1-1 رضایت دادند. امشب لوانته و لاس پالماس، آخرین بازی هفته را برگزار می کنند.



در بازی های پایانی هفته بیست و سومِ لیگ برتر انگلیس، اورتون 1 به 2 مغلوب سوانزی شد و چلسی با یک گل میزبانش آرسنال را شکست داد. اخراج پر مرته ساکر در دقیقه 19 یکی از مهمترین اتفاقات این بازی بود.

و در شب پایانی هفته هجدهمِ بوندسلیگای آلمان، آینتراخت فرانکفورت 3 به 2  از سد ولفسبورگ گذشت و شالکه 1 به 3  مغلوب وردربرمن شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار