مانور انتخاباتی فردا‌ در زاهدان با حضور 2 هزار نفر برگزار خواهد شد‌

کد خبر: ۱۷۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 28 January 2016
زهرابرهان زهی گفت‌: با عنایت به اهمیت موضوع و اجرای انتخابات در ‌جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مانور انتخاباتی فردا‌ در زاهدان برگزار خواهد شد‌.

سخنگوی هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهر زاهدان عنوان کرد: مانور با هدف آمادگی بیشتر مبتنی بر دقت‌، سرعت‌، کفیت و رعایت حال مردم شریف زاهدان در روز اصلی انتخابات‌ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دوره قبل ‌160 شعبه اخذ رای در شهرستان زاهدان پیش بینی شده بود، ادامه داد: در این دوره ‌182 شعبه براساس آراء ماخوذه دوره قبل و میزان کیفیت دسترسی افراد در معابر اصلی و پراکندگی جمعیت افزایش یافته و این رقم نیز قابل تغییر است‌.

سخنگوی هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهر زاهدان تصریح کرد: در این مانور قریب به 2000 نفر از عوامل اجرایی منتخب و آموزش دیده مسلط بر کار‌، منهای ناظرین و بازرسین روز انتخابات مشارکت خواهند داشت‌.

وی تاکید کرد: نقش تاثیر‌گذار اعضای هیئت اجرایی در مدیریت و نظارت هر نفر بر 20 تا 25 ‌شعبه اخذ رای بر بهتر اجرا شدن روند انتخابات حائز اهمیت است.

سخنگوی هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهر زاهدان شروع مانور را از ساعت 7 صبح تا 11 ظهر اعلام کرد و گفت: ‌در پایان برگزاری مانور ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود میزبان آمادگی و تقویت مولفه‌های مثبت و رفع کاستی‌ها لحاظ خواهد شد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار