رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمل

تصویب دانشکده علوم انسانی در واحد آیت‌الله آملی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی از تصویب دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی در شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 31 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، فاضل لاریجانی اظهار کرد: ایجاد دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی در شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی این مهم خبر نویدبخشی برای مازندران و شهرستان آمل است، افزود: موافقت شورای گسترش برای راه‌اندازی دانشکده علوم انسانی می‌تواند تحول خوبی را در آینده ایجاد کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی بیان کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود در واحد آیت‌الله آملی درخواستی برای تصویب دانشکده علوم انسانی به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شد که موضوع در چهل و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد در تاریخ 22 دی سال گذشته مطرح شد.

این مسئول ادامه داد: این مهم پس از بحث و تبادل نظر مسئولان به نتیجه مثبت رسیده و تصویب دانشکده علوم انسانی واحد آیت‌الله آملی مورد موافقت قرار گرفت.

لاریجانی گفت: در روز ششم بهمن ماه امسال مصادف با حماسه اسلامی مردم آمل در سال 1360، اسدالله متاجی مدیرکل آموزشی و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال نامه‌ای نظر موافق شورای گسترش را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اعلام کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار