فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد،

خدمت رسانی پلیس در گرو تعامل و مشارکت سازمان ها

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، خدمت رسانی به مردم را در گرو تعامل خوب و مطلوب ناجا و سایر سازمان های خدمات رسان بویژه هلال احمر دانست.
کد خبر: ۱۷۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 03 February 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ، سرهنگ "حسین نجفی” در دیدار بامدیر کل سازمان هلال احمر مهندس "مرادی” با بیان اینکه تعامل جدی پلیس و سازمان هلال احمر، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، گفت: این گونه تعاملات، تکمیل کننده تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه می شود.


نجفی گفت: خدمات رسانی مطلوب نیروی انتظامی به مردم در جهت تامین امنیت، نیازمند تعامل و مشارکت خوب سایر سازمان های دولتی و جامعه است که سازمان هلال احمر یکی از این ارگان هاست و ما در صدد برقراری این تعامل به نحو مطلوب هستیم.

وی افزود: استفاده ازکارشناسان هلال احمر در امر آموزش و کمک رسانی اصولی و صحیح به ماموران انتظامی نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به مردم در فوریت های پلیسی و جلب اعتماد و مشارکت حداکثری مردم در مأموریت های انتظامی دارد.

به گفته نجفی، با افزایش سطح تعاملات پلیس با هلال احمر اهداف امنیتی نیروی انتظامی به عنوان پلیس دانش محور محققمی شود.

وی ضمن تشریحفعالیت های پلیس،از زحمات خستگی ناپذیر هلال احمر در جهت امداد رسانی به مسافران و مردم در انجام ماموریت های محوله در کلیه مناطق دور و نزدیک استان، تشکر کرد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه هلال احمر و ناجا در بسیاری از ماموریت ها به صورت مشترک وارد عمل می شوند،افزود: مشکلاتی که در حوزه استحفاظی دو سازمان وجود دارد با فرهنگ سازی می توان کم کرد و نیروی انتظامی نیز در انجام ماموریت های هلال احمر با تمام وجود همکاری می کند.

نجفی، فرهنگ سازی در راستای ماموریت های هلال احمر و تشریح ماموریت ها را، مهم برشمرد و گفت: این کار بهتر است از طریق رسانه های محلی و بومی و صدا و سیماصورت گیرد.

در ادامه، مدیر کل سازمان هلال احمر"مهندس مرادی” بااشاره به تعامل بسیار خوببین سازمان هلال احمرو ناجا و اینکه در بحث خدمات رسانی به مردم مشکلات عدیده ای وجود دارد، گفت: به دلیل عدم آشنایی مردم با ماموریت های هلال احمر بخصوص ماموریت های پروازی، مزاحمت هایی وجود دارد که باعث خسارات به سازمان و کاهش خدمات رسانی مطلوب به مردم می شود.

مرادی با اشاره به اینکه تلاش های زیادی برای ایجاد پایگاه امداد رسانی در سطح حوزه استحفاظی برای سال های آینده کرده ایم، گفت: این سازمان، آمادگی لازم جهت آموزش امداد رسانی و کمک های اولیه به کارکنان ناجا در قالب انعقاد تفاهم نامه را، دارد.

وی با بیان اینکه سامانه های این سازمان بسیار قوی و ۲۴ ساعته با قدرت VHF بوده و تمام اطلاعات روستاها شامل فاصله تا مراکز شهری، تعداد جمعیت ها و ارتباط تصویری…، را دارد، افزود: بااتصال به مرکز۱۱۰می توان ارتباط تصویری حوزه های استحفاظی را در اختیار ناجا گذاشت تا بسیاری از مشکلات خدمات رسانی مرتفع شوند.

مرادی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر آمادگی هر گونه خدمات رسانی به مردم و مسافران در تمام شبانه روز را دارد، گفت: شهروندان و مسافران می توانند خواسته خود را با تلفن گویای۱۱۲در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار