در نگارخانه کتابخانه عمومی شهید مطهری انجام شد؛

برپائی نمایشگاه کتب انقلاب اسلامی و توانمندیهای بانوان اردبیل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل، هدف از برپائی این نمایشگاه را آشنائی هرچه بیشتر شهروندان با تحولات انقلاب اسلامی و حوادث منجر به پیروزی آن بیان کرد و افزود: بازدیدکنندگان می توانند با فهرست برداری از کتاب های مورد علاقه خود، این کتب را از کتابخانه های عمومی سطح استان امانت بگیرند.
کد خبر: ۱۷۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 03 February 2016
نمایشگاه صنایع دستی و توانمندیهای بانوان اردبیل با حضور رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و ویدا اخلاقی مشاور فرماندار اردبیل در امور بانوان و دبیر کمیته امور بانوان و خانواده در محل نگارخانه کتابخانه عمومی شهید مطهری افتتاح شد.

برپائی نمایشگاه کتب انقلاب اسلامی و توانمندیهای بانوان اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، در این نمایشگاه، بخشی از توانمدیهای بانوان اردبیلی و صنایع دستی و نیز سنگ های تزئینی در معرض نمایش و فروش گذاشته شدند.
همچنین، در کنار این برنامه، نمایشگاه کتابهای حوزه انقلاب اسلامی نیز برپا و آخرین کتب کتابخانه های عمومی اردبیل در خصوص حوادث انقلاب به بازدیدکنندگان معرفی شدند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل، هدف از برپائی این نمایشگاه را آشنائی هرچه بیشتر شهروندان با تحولات انقلاب اسلامی و حوادث منجر به پیروزی آن بیان کرده و افزود: بازدیدکنندگان میتوانند با فهرست برداری از کتاب های مورد علاقه خود، این کتب را از کتابخانه های عمومی سطح استان امانت بگیرند.

بهرنگ عظیمی تصریح کرد: در طول دهه مبارک فجر، جرائم دیرکرد بازگشت کتاب اعضا بخشیده شده و برای مراجعین نیز 50 درصد تخفیف جهت عضویت درنظر گرفته خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار