استاندار مازندران

بخش دانش‌بنیان در مازندران حمایت می‌شود

استاندار مازندران گفت:سرمایه‌گذاری در بخش دانش‌بنیان در مازندران حمایت می‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 05 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در نشست توسعه فناوری که با حضور ستاری معاون علمی پژوهشی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: امروز باید همه دانشگاهیان و دانشجویان به این بیندیشند تا دانش خود را بتوانند تجاری کرده و تبدیل به خدمت به مردم کنند.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان هر گونه فضای فیزیکی نیاز داشته باشند مهیا می‌شود ولی بودجه ای برای ساخت و ساز و افزایش مساحت فیزیکی پارک علم و فناوری نیست و فضا کافی برای شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید فضاهای سرمایه گذاری و امکانات شناسایی و فعال شوند، تصریح کرد: زمینه سازی برای ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران و نخبگان وجود دارد.

وی با انتقاد از قاچاق کالا در استان، افزود: اکنون راه درست مشخص شده و باید با قدرت و همت مسئولان و فعالان اقتصادی این مسیر را دنبال کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران نیز در این نشست از برگزاری جشنواره هوانوردی هم‌زمان با دهه فجر در استان خبر داد.

علی معتمد زادگان افزود: در حال حاضر ۷۰۰ نخبه، ۲۰۰ واحد فناوری و ۶۰ شرکت دانش‌بنیان در استان مازندران فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان دو بازوی مهم برای ایجاد کسب‌وکار هستند، عنوان کرد: ظرفیت‌های خوبی در بخش فناوری استان وجود دارد و سعی می‌کنیم سال آینده سهم خواهی خوبی در بخش فناوری در استان داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار