بیانیه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز درباره راهپیمایی 22 بهمن

کد خبر: ۱۷۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016


شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان البرز روز چهارشنبه در بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی این روز، دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار مرکز ایرنا در البرز قرار گرفت، آمده است' 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی تبلور اراده ملتی برای تغییر به مصداق آیه شریفیه ان الله لایغیر ما به قوم لایغیر مابه انفسهم بود.

انقلابی که در اسم انقلاب بود ولی اندیشه و کلام جوهر حرکت آن انقلابی در جهت اصلاح نابسامانی های اخلاقی اجتماعی و سیاسی بود. انقلابی عظیم با مشارکت آحاد مردم و همه با هم بودند. انقلابی با کمترین خشونت چراکه منطق و کلام جوهر آن بود.

در این بیانیه تاکید شده است: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم همگان را به حضور فعال در بزرگداشت مراسم 22 بهمن 94 دعوت می کنیم، با این امید که بتوانیم یک بار دیگر برعهد و پیمان خویش با آرمان های انقلاب و امام که عبارت بودند از استقلال آزادی و جمهوریت و اسلامیت نظام پافشاری کنیم. مجددا یاد آوریم، استقلال نه معنای قطع رابطه با دنیا بلکه به معنای آنکه تصمیمات اساسی در داخل این مرز و بوم و به دست منتخبین این ملت خواهد بود و بس.

در بیانیه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز آمده است: آزادی را به معنای آزادی سیاسی تصریح شده در قانون اساسی و نفی فیلترگزاری سلیقه ای و قید و بندهای آنچنانی باور داریم.

جمهوریت را به معنای حضور همه اقشار اجتماعی و همه سلیقه های سیاسی در تصمیم گیری ها می دانیم و ایران را ملک مشاع همه ایرانیان می دانیم. اسلامیت نظام را به این تعبیر می کنیم که اسلام با وجه رحمانی آن می تواند راهگشا باشد. اسلام رحمانی که وجه غالب آن را اخلاق مداری، مدارا، پرهیز از خشونت اجزای اصلی متشکله آن می دانیم و دریک کلام انقلاب را همه با هم نه همه با من می دانیم.

در این بیانیه تصریح شده است: گردهمایی 22 بهمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه مقاومت ملتی در مقابل استکبار است. ما پیروزی های ملت ایران را گرامی می داریم تا کماکان روح امید دراین ملت پایدار بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار