مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی:

پژو جان مرد 60 ساله تبریزی را در اتوبان پاسداران گرفت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال برخورد خودروی سواری پژو با عابر پیاده در اتوبان پاسداران تبریز، عابر پیاده جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۷۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 11 February 2016
به گزارش تابناک تبریز از اداره اورژانس آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت 10 و 50 دقیقه صبح امروز پنج‌شنبه 22 بهمن برخورد خودروی سواری پژو با مردی حدود 60 ساله جان وی را گرفت.

وی گفت: با اطلاع این حادثه به مرکز اپراتوری اورژانس 115 تبریز، که در اتوبان پاسداران تقاطع میدان فهمیده روی داده بود، پایگاه فوریت‌های پزشکی 209 به محل اعزام شد.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضعیت مصدوم، فوت عابر پیاده را که به علت شدت حادثه رخ داده بود تایید کردند.

وی افزود: این حادثه در نزدیکی پل عابر پیاده اتفاق افتاده بود و همچنانکه عابران پیاده تمایلی برای استفاده از پل عابر پیاده را ندارند، باید تسهیلات پل عابر پیاده را افزایش داد، چون تمام عابران امکان بالا و پائین رفتن از پله‌ها را ندارند و همین امر منجر به بروز خطرات جبران‌ناپذیر می‌شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
پاسداران قتلگاه تبریز است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
واقعا جاي تاسف است ، كه پاسداران يا شهيد كسايي را اتوبان مي ناميم ، سالهاست در اين دو اتوبان شهروندان عزيز كشته مي شوند و از مسئولين استان هيچ واكنشي نميبينيم . اگر كمي به ورودي شهيد كسايي توجه كنيم ، خواهيم ديد كه عرضش به اندازه ي يك خيابان معمولي هم نيست .
خفته خبر ندارد سر بر کنار جانان

کاین شب دراز باشد بر چشم پاسبانان ( سعدي ره)

بر عقل من بخندی گر در غمش بگریم

کاین کارهای مشکل افتد به کاردانان

دل داده را ملامت گفتن چه سود دارد

می‌باید این نصیحت کردن به دلستانان

دامن ز پای برگیر ای خوبروی خوش رو

تا دامنت نگیرد دست خدای خوانان
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار