مولوی عبدالحمید اسمعیل زهی:

حضورشیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن نماد اتحاد است

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: حضور شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن نماد اتحاد و همدلی آحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۱۷۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 11 February 2016
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی یک بار دیگر در 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که همچنان حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
وی گفت: مردم شیعه و سنی استان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
امام جمعه مسجد مکی زاهدان افزود: ملت ایران 38 سال پیش با رهبری امام راحل (ره) در مقابل استبداد و حکومت خود کامه و استبدادی شاهنشاهی ایستادند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.
مولوی اسماعیل زهی گفت: عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی نتیجه اتحاد و یکپارچگی ملت اعم از شیعه و سنی و سایر مذاهب است.
حضور پرشور گروه های مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان تشیع و تسنن، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه ای خاص از وحدت و همدلی مردم زاهدان را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار