آغاز فعالیت رسمی خودروهای دوربین‌دار پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز فعالیت رسمی خودروهای دوربین دار پلیس برای ثبت تخلفات رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 13 February 2016
سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر آغاز به کار رسمی خودروهای دوربین دار پلیس تهران بزرگ گفت: اجرای این طرح باعث کاهش ترافیک‌های کاذب خواهد شد.

وی افزود: از چندی قبل اجرای محدود و پایلوت استفاده از خودروهای دوربین دار در شهر تهران آغاز شده بود اما از امروز این سامانه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

سردار حسینی با تشریح تخلفاتی که این خودروها اقدام به ثبت آن خواهند کرد، گفت: این خودروها براساس مقررات موجود حاکم در خیابان محل تردد خود تخلفاتی نظیر پارک دوبل، پارک در محل توقف ممنوع و سایر تخلفات را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای این خودروها در کنار پروژه‌هایی که تعریف کرده بودیم شناسایی خودروهای سرقتی و همچنین شناسایی خودروهایی هم که دارای سابقه شکایت هستند در حوزه فعالیت ‌های این خودروها گنجانده‌ایم.

سردار حسینی تصریح کرد: از آنجا که این خودرو می‌تواند در همه معابر اصلی و فرعی تردد کند و منعی برای آن ندارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای نیروی انسانی باشد.

وی افزود: فعلا تا پایان سال ۹۴ این خودروها در مناطق مرکزی شهر تهران یعنی مناطق ۶، ۷، ۱۱، ۱۲ و ۳ که تردد و حجم وسایل نقلیه بالاست فعالیت خواهد کرد اما از سال ۹۵ فعالیت این خودروها به کل شهر تهران خواهد رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار