امنیت مردم اولویت نخست ما در استان آذربایجان شرقی است

کد خبر: ۱۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 02 April 2015

 نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان شرقیبا تاکید بر لزوم تامین امنیت مردم گفت: چیزی که برای ما مهم است بحث امنیت و سلامت مردم است و در بحث امنیت و در سایه تلاش عوامل نیروی انتظامی از امن ترین استان ها هستیم.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، اسماعیل جبارزاده در بازدید از مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و امداد و نجات هلال احمر استان، از نزدیک در جریان عملکرد و نحوه خدمات امدادرسانی کارکنان این مراکز قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدیدها در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بحث تامین سلامت مردم هم 2 دستگاه مهم دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر مشغول خدمت رسانی بوده و نیروهای اورژانس مرکز 115 و کادر بیمارستان های دولتی و خصوصی در طول تعطیلات بصورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند.

وی گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری کلیه نهادهای فعال در امرگردشگری، امسال با کمترین حادثه در ایام نوروز، این دوران را پشت سر بگذاریم و روند کاهشی حوادث با برنامه ریزی های جدی و آموزش همگانی ادامه داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مراکز علوم پزشکی و هلال احمر در بحث تامین سلامت مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در 99 مرکز استان و جمعیت هلال احمر در 44 نقطه استان از 25 اسفند سال قبل، طرح امداد و نجات جاده ای را آغاز کرده وتا امروز ماموریت هایی که انجام داده اند، فوق العاده ارزشمند بوده است.

در این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت های طرح امداد ونجات نوروزی به استاندار ارایه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار