دانش‌آموزان شاهديه یزد نماز شكر اقامه كردند

کد خبر: ۱۸۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 14 February 2016

به گزارش تابناک یزد،دانش‌آموزان دبستان‌هاي‌ عنصری و دخترانه ممتازان شاهدیه به همراه جمعی از اولیا و معلمان خود و نيز جمع زيادي از مردم به پاس سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، نماز شکر اقامه كردند.

"مجید رحیمی" مدیر دبستان عنصری شاهدیه یزد در مراسم اقامه نماز شکر که با حضور دانش‌آموزان اين دبستان برگزار شد، گفت: گرامیداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) است.

وي اظهار كرد: سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌‌گیریم که ثمره خون بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

رحيمي افزود: به منظور پاسداشت این ایام و همچنین سپاس و تشکر از خداوند متعال که نعمت آزادی از رژیم ستمشاهی را به ما عطا کرد همه با هم جمع شده و نماز شکر را اقامه می کنیم.

وي گفت: همواره باید یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این نظام مقدس را زنده نگه داشته و راه آنها را ادامه دهیم.

مدیر دبستان عنصری شاهدیه یزد گفت: این انقلاب با تحمل سختی ها و تلاش های بسیاری از مردم به پیروزی رسید و اکنون همه ما وظیفه داریم که پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم و نگذاریم اهداف انقلاب دچار خدشه ای شود.

رحیمی افزود: دشمنان همواره به دنبال فرصت هستند تا اتحاد و یکپارچگی ما را که تحت فرمان رهبری به وجود آمده دچار سستی کنند لذا باید همواره با ولایت فقیه و اهداف بلند انقلاب پیمان بسته و حافظ آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی باشیم.

حجت الاسلام "ابوالقاسم میرجلیلی" مسئول دارالقرآن ولی عصر شهر شاهدیه نیز در این مراسم گفت: نسل جوان باید پاسدار ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب باشند و نقش مهمی در پیشرفت جمهوری اسلامی دارند.

وي افزود: شما نسل نوجوان باید با تحصیل علم به پیشرفت کشور کمک کنید و در حال حاضر وظیفه شما کسب علم است.

ميرجليلي ادامه داد: در کنار تحصیل علم باید تهذیب و اخلاق اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و همواره احترام به والدین و همچنین بزرگترها و معلمان خود را مدنظر داشته باشید.

امام جماعت مسجد ولی عصر شاهدیه یزد گفت: تا زمانی که علم و تهذیب را با هم داشته باشید در همه کارها موفق خواهید بود و باید در این راستا از زندگی ائمه اطهار و بزرگان و شهدا سرمشق بگیرید.

میرجلیلی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل خون اقشار مختلفی از جمله حسین فهمیده ها است که نهال انقلاب را با خون خویش آبیاری کردند و اکنون این درخت تنومند به ما رسیده و لذا باید همواره مدافع انقلاب و رهبری باشیم.

"محمد جواد ابوالحسینی" شهردار شاهدیه نیز در این مراسم گفت: نسل امورز که شما نوجوانان هستید، نقش مهمی در آینده کشور دارید و شما آینده سازان این کشور هستید.

وي افزود: مردم یزد همواره به اخلاق و صفات نیکو و سخت کوشی شهره بوده و هستند لذا شما باید میراث دار چنین صفاتی باشید و آن را به فرزندان خود منتقل کنید

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سال 57 با مشارکت همه اقشار جامعه و بویژه نسل جوان و دانش‌آموزان پیروز شد و نوجوانان با پخش اعلامیه و کمک به تامین امکانات نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.

شهردار شاهدیه گفت: اکنون شما نوجوانان باید برای پیشرفت جامعه همه تلاش خود را بکار گیرید و با توجه به اینکه استان یزد بیش از 22 سال مقام اول کنکور کشور را دارد لذا نقش شما در موفقیت های علمی آینده استان یزد بسیار تاثیر گذار است.

در پایان این مراسم، "عباسعلی میرجلیلی" یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهدیه نیز مواردی را بیان کرد و دانش‌آموزان دبستان عنصری و دبستان دخترانه ممتازان شاهدیه که جمعی از اولیا و معلمان نیز آنها را همراهی می کردند نماز شکر را در خیابان مدارس این شهر در فضای عمومی و با حضور مردم اقامه کردند.

این مراسم مورد استقبال جمع زیادی از اهالی نیز قرار گرفت و این مراسم با اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار