سرانه فضای سبز هر نفردر قم ۳ مترمربع

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز برای مردم قم ۳ متر مربع است، گفت: در بحث فضای سبز قم به دلیل شرایط اقلیمی دچار فقر است که با بهره‌برداری از تصیفه خانه فاضلاب می‌توان از پساب آن برای تقویت فضای سبز شهری استفاده کرد.
کد خبر: ۱۸۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 15 February 2016
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی، آئین افتتاح و بهره‌برداری 135 پروژه شهری قم با اشاره به فعالیت‌های گسترده و متنوع شهرداری قم اظهار داشت: استان قم ظرفیت‌هایی دارد که در اکثر مواقع بیش از سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه خدمات را عهده‌دار است.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه استان قم در سال‌های گذشته از لحاظ زیرساختی تقویت شده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم افزود: علی‌رغم محدودیت‌های مالی، مسئولان با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی توانست بخشی از نیازمندی‌های استان را رفع کند و با همدلی و هماهنگی می‌توان به نتیجه مطلوب دست یافت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری متعلق به همه مردم است تصریح کرد: در بحث فضای سبز شهر قم به دلیل شرایط اقلیمی دچار فقر است که با بهره برداری از تصیفه خانه فاضلاب می‌توان از پساب آن برای تقویت فضای سبز شهری استفاده کرد.

بهشتی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز برای مردم قم 3متر مربع است عنوان کرد: بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب پشتوانه خوبی برای تامین منابع آبی فضای سبز استان است.

معاون امور عمرانی استاندار قم با اشاره به ظرفیت برنامه ششم توسعه در زمینه حمل و نقل گفت: استان قم از معدود شهرهایی است که در شهرسازی ریل پایه قابلیت پایلوت دارد چرا که راه آهن استان قم در 500 متری حرم مطهر قرار گرفته و پروژه مترو، منوریل، هاب مسافری و لجستیک در آن در حال انجام است که با پایلوت قرار گرفتن استان قم این پروژه‌ها می‌تواند به اتمام برسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار