"بیواتانول" کرمانشاه 30 ماهه به نتیجه می‌رسد

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، پروژه "بیواتانول" ظرف زمان‌بندی 30 ماهه در نظر گرفته شده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 16 February 2016
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، پروژه "بیواتانول" ظرف زمان‌بندی 30 ماهه در نظر گرفته شده به بهره‌برداری برسد.

محسن رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح در تابستان سال جاری و در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و اکنون در بخش عمرانی حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: بجز عملیات عمرانی، کار اخذ مجوزها، تجهیز کارگاه و قرارداد با شرکت‌های سازنده ماشین آلات انجام شده که بخش قابل توجهی از کار است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس برنامه زمان بندی مقرر شده این طرح 30 ماهه افتتاح شود، خاطرنشان کرد: از برنامه زمان بندی عقب نیستیم و امیدواریم در همان موعد 30 ماهه بیواتانول به نتیجه برسد.

به گفته این مسئول، سرمایه‌گذاری بیواتانول کرمانشاه 200 میلیارد تومان است و برای 135 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

رستمی در خصوص تولیدات این کارخانه نیز یادآوری کرد: در این کارخانه با استفاده از ضایعات ذرت و گندم، بیواتانول(مکمل سوختی) و کنجاله تخمیری خوراک دام تولید می‌شود.

وی ظرفیت این کارخانه را سالانه 66 میلیون لیتر بیواتانول و 66 هزار تن کنجاله تخمیری اعلام کرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قرار است تولیدات این کارخانه به مصرف پالایشگاه‌های کشور برسد که مجوز این کار نیز از وزارت نفت اخذ شده و البته رویکرد صادراتی هم دارد.

این طرح در زمینی به وسعت 10 هکتار در شهرک صنعتی بیستون احداث خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار