دو نفر دیگر هم تایید شدند

تغییر حوزه انتخابیه دو کاندیدا / سه کاندیدای دیگر انصراف دادند

با انصراف این دو نامزد انتخاباتی، شمار نامزدهای نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به 22 نفر کاهش یافته بود که با تغییر حوزه انتخابیه دو کاندیدای دیگر این تعداد دوباره به 24 نفر افزایش یافت ...
کد خبر: ۱۸۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 18 February 2016

منابع موثق خبر دادند شورای نگهبان با تغییر حوزه انتخابیه دو کاندیدا به پارس آباد و بیله سوار موافقت کرده است.

به گزارش تابناک اردبیل، ساسان گلشن از حوزه انتخابیه تبریز به حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار تغییر حوزه داده است و همچنین غلامعلی علایی از حوزه انتخابیه قم به حوزه انتخابیه پارس آباد منتقل شده است.

طبق قانون هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات پس از دریافت تقاضای درخواست تغییر حوزه انتاخبیه به صورت مجدد صلاحیت های افراد را بررسی می کنند که در مورد این دو کاندیدا صلاحیت آنها تایید شده است.

انصراف سه کاندیدا از ادامه رقابت های انتخاباتی

به گزارش تابناک اردبیل، در آخرین خبرهای انتخاباتی استان اردبیل اعلام شد میرفخرالدین زاهد و شهروز مهرآوران از کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار انصراف خود را اعلام کرده اند.

با انصراف این دو نامزد انتخاباتی، شمار نامزدهای نمایندگی مجلس دهم در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به 22 نفر کاهش یافته بود که با تغییر حوزه انتخابیه دو کاندیدای دیگر این تعداد دوباره به 24 نفر افزایش یافت.

همچنین امروز اعلام شد ابراهیم حاج پنجعلی زاده از کاندیداتوری در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین انصراف داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار