پیشنهاد رئیس مجلس به صنعت‌گران قم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از حوزه صنعت و معدن قم حمایت شود، گفت: برای برنامه‌ریزی مدون در بخش صنعت قم خوب است در شرایط پسابرجام اتاق فکری توسط صنعت‌گران قم تشکیل شود.
کد خبر: ۱۸۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی در دیدار با جمعی از صنعت‌گران استان قم با اشاره به اینکه آبادی و عمران در شهر قم یکی از دغدغه‌های همیشگی من بوده است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته و مدتی که نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را به عهده داشتم تا حد ممکن تلاش خود را در این راستا و برای شکوفایی و توسعه شهر قم انجام داده‌ام.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از حوزه صنعت و معدن قم حمایت شود افزود: برای برنامه‌ریزی مدون در بخش صنعت قم خوب است در شرایط پسابرجام اتاق فکری توسط صنعت گران قم تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه باید با توجه به شرایط امروز برای توسعه شهر قم گام‌های بلندی برداشته شود، خاطرنشان کرد: این اقدامات می‌تواند نقش مهمی برای جلب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در قم ایفا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است پیش از این با جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و به سوالات طلاب درباره مسائل اقتصادی و راهکار برون‌رفت از مشکلات پاسخ داده بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار