همکاری دولت و ملت سرمایه ای بی بدیل برای سال های آتی کشور است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: همکاری دولت و ملت و درک متقابل سرمایه ای بی بدیل برای سال های آتی کشور است.
کد خبر: ۱۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 04 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی نژاد روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: اختصاص این شعار برای امسال می تواند موجب هم افزایی بین دولت و ملت شود.

وی، تحولات پدید آمده در عرصه سیاسی کشور را بسیار مهم دانست و گفت: رشد فزاینده دیپلماسی کشور در مقابل دیگر کشورها و وجود ظرفیت همدلی و همزبانی ملت از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون می تواند در جهت رشد و شکوفایی در همه عرصه ها موثر باشد و صنعت و رونق اقتصادی نیز به تبع آن می تواند رشد صعودی جدیدی را در این عرصه تجربه کند.

وی بر لزوم به کار گیری تدبیر در برنامه ریزی ها تاکید کرد و گفت: باید در جهت خدمت رسانی بیشتر و ایجاد همدلی و همزبانی و تحقق شعار سال که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد با طراحی نقشه راه متکی به تدبیر بتوان امیدی تازه در عرصه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور بوجود آورد.

طیبی نژاد اضافه کرد: باید اقتصاد مقاومتی را بعنوان یک محور در راس برنامه ریزی های سالیانه مد نظر قرار داد تا دولت و ملت بتوانند با توجه به توان و دانش خود در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی حرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار