البرز به لحاظ فاصله بین شعب اخذ رای در کشور ویژه است

کد خبر: ۱۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 26 February 2016


مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان البرز گفت: این استان به لحاظ فاصله بین شعب اخذ رای به دلیل تراکم بالای جمعیتی آن ویژه شناخته شده است .

توکل لطفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این استان در مناطق مسکونی در هر 500متر یک شعبه اخذ رای پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: درهر شعبه اخذ رای نیز دو صندوق برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در نظرگرفته شده که با توجه به حضور حداکثری مردم در ساعت های اولیه اخذ رای تمام امکانات فراهم است .

مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین از یک هزار و137 شعبه اخذ رای در استان البرز ،95 شعبه اخذ رای سیار است که برای مناطق صعب العبور و افرادی که امکان حضور در پای صندوق های رای را ندارند پیش بینی کرده ایم .

لطفی گفت:به لحاظ تعرفه نیز دراستان البرز مشکلی نیست و چند برابر ظرفیت تعرفه پیش بینی شده و در صورت نیاز توزیع خواهد شد .

وی یادآورشد: انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز شده و در ساعت 18 به پایان می رسد و درصورت نیاز به تمدید مهلت زمان اطلاعیه آن انتشار خواهد یافت .

مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان البرز اضافه کرد: مجریان انتخاباتی در تلاش برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور هستند و با توجه به حضور حداکثری مردم در تلاش هستیم تا آنان در صف ها زیاد معطل نمانند .


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار