جادری:مدارس‌نوبت‌‌صبح‌فرداتعطیل‌‌است

استاندار هرمزگان از حضور گسترده و باشکوه مردم هرمزگان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۸۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری در گفت و گو با ایسنا، افزود: از حضور باشکوه مردم و حضور حماسی آن ها سپاسگزارم و این مشارکت گسترده شایسته تقدیر از آن هاست که با فداکاری بار دیگر با رأی خود در جهت تثبیت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق های رأی آمدند.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت اخذ رأی و باز شدن درب شعب ساعت 23 است و کلیه فرمانداران و بخشداران و روسای شعب از ساعت 23 به بعد درب شعب بسته و از کلیه کسانی که بیرون و داخل شعب هستند ، هدایت کرده و رأی آن ها گرفته و شمارش آغاز شود.
 
وی در خصوص زمان شمارش آرا تصریح کرد: شهرستان های سیریک و ابوموسی از ساعت 22 رأی گیری تمام و شمارش آرا آغاز شده و مابقی شهرستان ها پس از پایان رأی گیری، شمارش آرا آغاز می شود.
 
جادری با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم هرمزگان در انتخابات هفتم اسفندماه، اضافه کرد: اعلام نتایج پس از کسب نظر فرمانداران و هیئت نظارت شهرستان ها به تدریج اعلام می شود.
 
استاندار هرمزگان در خصوص وضعیت مدارس در نوبت فردا(8 اسفندماه) بیان کرد: چون برخی شعب در مدارس دایر و تعداد زیادی از فرهنگیان در پای صندوق های رأی و در هیئت های اجرایی و نظارت مشغول به فعالیت هستند، اعلام کردیم فردا در تمامی مقاطع تحصیلی کلیه مدارس نوبت صبح تعطیل اما نوبت بعاظهر باز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار