گلستانیها پیروز انتخابات

دیروز مردم ایران بویژه گلستانیها با حضور بیش از 80 درصدی خویش گل کاشتند و با نزدیکی مردم و نظام توان ملی و ضریب امنیت ملی تقویت شد. بدخواهان ایران برای چندمین بار اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به چشم دیدن. باید دست این مردم را بوسید و بر این بوسه افتخار کرد.
کد خبر: ۱۸۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 27 February 2016
خداوند متعال را بخاطر همبستگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشات گرفته از وحدت و یکپارچگی مردمی می باشد شاکریم .  دیروز مردم ایران بویژه  گلستانیها با حضور بیش از 80 درصدی خویش گل کاشتند و با نزدیکی مردم و نظام توان ملی  و ضریب امنیت ملی تقویت شد. بدخواهان ایران برای چندمین بار اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به چشم دیدن. باید دست این مردم را بوسید و بر این بوسه افتخار کرد.

به رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای بخاطر حسن تدبیر و هدایت های مدبرانه و هوشمندانه  تبریک می گوییم  و پیوند عمیق رهبری و مردم باعث افتخار است. مردم غیور ایران و گلستانیهای خونگرم ، یکدل مانند همیشه افتخار آفریدند و از یکایک ایشان بایستی تشکر کرد و به نمایندگانی که اعتماد این مردم را کسب کردند می گوییم این مردم ولی نعمت شما هستند و همیشه خود را خادم این ملت بدانید و از هرگونه تلاش و همت برای بهبود اوضاع کشور و استان گلستان کوتاهی نکرده و بیش از پیش با همه توان خود کمر همت ببندید.

این انتخابات در فضای امن و آزاد، اجرا و با پختگی عوامل اجرایی، ناظران، نامزدها و هوادارنشان  تکمیل شد.

همه در این انتخابات یکدیگر را به شرکت در انتخابات تشویق می کردند و نیز بیشتر رای دهندگان از حق خویش استفاده کرده و تمام برگه رای را با اسامی نامزدهای مورد علاقه خویش پر کردند.

مردم غیور پیروزیتان مبارک

محمدولی علاءالدینی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار