برپایی بازار روز ویژه در ملایر

معاون خدمات شهري شهرداري ملاير گفت: شهرداری با برپایی بازار ویژه براي دست‌فروشان اقدام مهمي را براي ساماندهي اين مشاغل در ايام قبل از عيد انجام داده است تا بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.
کد خبر: ۱۸۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 01 March 2016

معاون خدمات شهري شهرداري ملاير گفت: شهرداری با برپایی بازار ویژه براي دست‌فروشان اقدام مهمي را براي ساماندهي اين مشاغل در ايام قبل از عيد انجام داده است تا بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

به گزارش ایسنا،"امير رضايي" افزود: سابقه دست‌فروشي در ايران به گذشته‌هاي دور بازمي‌گردد اما رشد چشمگير اين پديده در سال‌هاي اخير که با بحران اقتصادي نيز همراه بوده، به عنوان يک پديده خاص مورد توجه قرار گرفته است.

وي با بیان اینکه دست‌فروشي در شهر ملاير در شرايط خاص مانند اوايل مهرماه همزمان با بازگشايي مدارس و عيد نوروز چند برابر مي‌شود، اظهار کرد: دست‌فروشي بسياري از جوانان اين کشور را هر چند غيرپايدار شاغل کرده است اما بعضي از شهروندان دست‌فروشان را مخل آسايش خود مي‌دانند و مغازه‌داران نيز آنها را مانع کسب و کار خود تلقي مي‌کنند.

رضایی ادامه داد: با توجه به شرايط خاص اقتصادي کشور به هيچ عنوان نمي‌توانيم دست‌فروشي را ممنوع کنيم چرا که بسياري از افرادي که به اين حرفه روي آورده‌اند، از روي ناچاري و بيکاري به اين کار کشيده شده‌اند و در اين صورت نمي‌توان انتظار داشت که آنها حذف شوند.

معاون خدمات شهري شهرداري ملاير گفت: با برپایی اين بازار برای فعالیت دست‌فروشان اقدام مهمي برای ساماندهي اين افراد انجام شده تا بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

وی افزود: این بازار از 8 اسفندماه سال‌جاری تا پایان سال همه روزه در انتهای خیابان شهید هاشمی جنب مینی‌ورد(مکان کنونی جمعه بازار) برپاست تا همه شهروندان بتوانند به راحتي به اين مکان‌ دسترسي داشته باشند.

رضایی از مردم خواست مراعات شرايط يکديگر را داشته و مطمئن باشند در صورتي که بدانيم دست‌فروشي براي منطقه‌اي از شهر معضل به وجود آورده موضوع را بررسي می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
باز جاي شكرش باقيه اگر كاري براي بيكاري نميكنيد مثل بعضي شهرهاي بزرگ سنگ هم جلو پاي اقشار ضعيف نيانداختين
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار