پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از 11 اسفند در البرز

کد خبر: ۱۹۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 29 February 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از 11 اسفندماه جاری در این استان خبرداد.

قاسم باقری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه نوروز سال 1395 و آغاز سفرهای نوروزی، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های بین شهری از 11 اسفند ماه جاری و پیش فروش توامان حضوری و اینترنتی بلیت اتوبوس ها در استان البرز از 18 اسفندماه و همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی گفت : فروش حضوری بلیت های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری کرج انجام خواهد شد.

وی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس سفر های نوروزی می توانند به سایت www.payaneh.ir مراجعه نمایند ، همچنین برای تهیه حضوری بلیت نیز دفاتر فروش در سطح استان در نظر گرفته شده است.

باقری افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی 780 دستگاه اتوبوس و 625 دستگاه سواری تامین و تجهیز شده اند.

مدیر کل جمل ونقل و پایانه های استان البرز گفت: هماهنگی با نهادهای ذی ربط و انجمن های صنفی بخش حمل ونقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت ها و رانندگان و نحوه سرویس دهی به مسافران از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می شود.

باقری، همچنین در نظر گرفتن ابزارهایی همچون صندوق های انتقادات و پیشنهادات، برای برقراری ارتباط با مسافران و بهره گیری از سامانه پیام کوتاه به شماره 3000143 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده کنندگان از وسایل نقلیه عمومی از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این راستا ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش تمام دست اندرکاران ستاد نوروزی جابجایی مسافران، هموطنان بتوانند با آرامش خاطر سفرهای نوروزی خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار