تشکیل مربع قهرمانی در لیگ فوتسال قم

هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال قم در شرایطی برگزار شد که مربع قهرمانی در بالای جدول تعیین کننده تیمی است که جام را از آن خود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 05 March 2016
به گزارش تابناک قم، نهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال قم برگزار شد و در ۷ بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم، ۴۲ گل به ثمر رسید.

در مسابقات برگزار شده تیم فوتسال آپکوپارس صدرنشین جدول رده بندی در دیداری حساس و نفس‌گیر برابر آرش، یکی دیگر از مدعیان قهرمانی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت تا ۲ امتیاز را از دست بدهد. این تساوی برای آرش هم نتیجه خوبی نبود زیرا نتوانست به کاهش فاصله آرش با مدعیان بینجامد.

سید ذاکر نیز که امسال همانند سال‌های گذشته برای قهرمانی تلاش می‌کند برابر مرصاد، یکی از ۲ تیم انتهای جدول کار سختی در پیش نداشت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و سایه خود را پشت سر آپکوپارس بگستراند. مرصاد اما با این شکست یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد و بقای این تیم نیازمند معجزه است.

دیگر تیمی که برای بقا به چیزی به مراتب بیشتر از معجزه نیازمند است رئیس کرمی است که این هفته برابر نبرد ۲ بر صفر شکست خورد. شکستی که به منزله نهمین باخت متوالی آن‌ها بود و حالا رئیس کرمی در فاجعه بار‌ترین فصل تاریخ باشگاهی خود، با سقوط یک گام فاصله دارد و بعید است بتواند از این وضعیت‌‌ رها شود.

شهرداری نیز که امسال شگفتی ساز شده و حالا به طور جدی مدعیان صدر جدول را تهدید می‌کند این هفته موفق شد تیم فوتسال مقاومت را با حساب ۷ بر یک شکست داده و برتری خود را بر حریف تحمیل کند. 

شهرداری در مسابقات این فصل نتایج خوبی کسب کرده و یکی از اضلاع مربع قهرمانی به حساب می‌آید. در سایر بازی‌ها درمانگاه بقیه الله ۵ بر صفر پاس را شکست داد و آفاق به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ خادم الحسین را از پیش رو برداشت. صدراسیستم و پارسا نیز در یک بازی دیدنی به تساوی ۵ بر ۵ رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار