ایجاد پارک اختصاصی بانوان در بوستان یاس

عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: به عنوان یکی از زنان عضو شورای شهر خواهان ایجاد فضایی برای بانوان در بوستان یاس هستیم تا پارک اختصاصی ویژه بانوان در آن تشکیل شود.
کد خبر: ۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 06 April 2015

به گزارش  فارس، معصومه آباد با اشاره به وسعت بالغ بر 1400 هکتاری بوستان یاس اظهار کرد: در راستای محدودیت هایی که برای ایجاد پارک های بانوان در سطح شهر وجود دارد، از فرصت آماده شدن بوستان یاس بهره می بریم و به نمایندگی زنان شهروند تهران به دنبال گرفتن سهم بانوان از این بوستان هستیم .

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگی های این بوستان که هیچ گونه اشرافی بر آن وجود ندارد و از نظر اقلیمی هم فضای آن آماده است، به دنبال تبدیل بخشی از این بوستان به پارک ویژه بانوان هستیم.

عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین در ادامه با ابراز خرسندی از اقدمات صورت گرفته از سوی شهرداری تهران برای آماده سازی و بازگشایی درهای بوستان یاس برای مردم در روز طبیعت تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» شاهد بوده ایم  چهار وزراتخانه که سند مالکیت داشتند، مصداق عملی همدلی و همزبانی را با واگذاری بلافاصله این مجموعه به شهرداری به اجرا درآوردند و امیدواریم این روند همکاری با بدنه مدیریت شهری ادامه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار