بهره‌برداری از تالار و متل پل معلق مشگین‌شهر

با حضور استاندار اردبیل مسئولان شهرستان مشگین‌شهر و سرمایه‌گذاران پل معلق تالار و متل پل معلق مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۹۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 06 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، مجید خدابخش در آیین افتتاح تالار و متل پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: تالار و متل پل معلق مشگین‌شهر درمساحت یک هکتار راه‌اندازی شده است و برای راه‌اندازی این دو طرح عظیم 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تالار و متل پل معلق مشگین‌شهر در سایت A منطقه نمونه گردشگری نور سبلان راه‌اندازی شده است، افزود: این دو پروژه به تجهیزات نوین رفاهی و تفریحی مجهز هستند و برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مختلف شرایط و استانداردهای لازم را دارند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پروژه پل معلق مشگین‌شهر یکی از جاذبه‌های گردشکری بسیار خوب استان اردبیل است با ظرفیتی بالقوه که راه‌اندازی این پروژه در مشگین‌شهر فرصتی بسیار مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است تا مشگین‌شهر از لحاظ اقتصادی رونق دوچندانی بگیرد.

خدابخش افزود: یکی از اهداف اساسی دولت یازدهم و مسئولان استان اردبیل حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این راستا برای اجرای فازهای بعدی پل معلق مشگین‌شهر حمایت همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران فعلی انجام گرفته است تا بتوانیم با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی 95 درصد باقی مانده پروژه پل معلق مشگین‌شهر را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و جذب گردشگران در شهرستان به وجود آمده است و انتظار می‌رود با اتمام کامل فازهای پل معلق مشگین‌شهر سیر گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه افزایش یابد و تحول عظیمی در اقتصاد و اشتغال منطقه به وجود آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار