گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار در گیلان

کد خبر: ۱۹۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 07 March 2016
تابناک گیلان: مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست سال 96 در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید ظهیری امشب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به اهداف شرکت گاز در گازرسانی به مناطق مختلف اظهار کرد: گازرسانی به شهرها، روستاها، صنایع و حمل و نقل از اهداف شرکت گاز است.

وی به گازرسانی به تمام شهرهای گیلان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به شهرهای منجیل، بره‌سر و ماکلوان به اتمام رسیده و تنها شهر تاریخی ماسوله به دلیل شرایط منطقه‌ای گازرسانی نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه تاسیسات گازرسانی به صورت مویرگی در تمام استان در حال انجام است، تصریح کرد: گیلان به دلیل نزدیکی شهرها و روستاها به همدیگر، یک کلانشهر بزرگ است.

ظهیری از گازرسانی به یک‌هزار و 386 روستای گیلان خبر داد و بیان کرد: 76 درصد از جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی به گازرسانی به یک‌هزار و 100 واحد صنعتی در مناطق مختلف گیلان اشاره کرد و گفت: برای تولید هر کیلوگرم گوشت مرغ، یک متر مکعب گاز نیاز است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به پوشش خوب ایستگاه‌های سوخت گاز طبیعی در استان، خاطرنشان کرد: 90 ایستگاه سوخت گاز طبیعی در گیلان وجود دارد و یک‌سوم از سوخت ناوگان حمل و نقلی استان از طریق این سوخت تامین می‌شود.

ظهیری بر ایجاد شبکه پایدار گاز در گیلان تاکید کرد و یادآور شد: امسال دو هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان انجام شده و تلاش می‌کنیم پایداری شبکه گاز را حفظ کنیم.

وی تحویل گاز مستمر، پاک و به‌موقع به مردم را از تعهدات شرکت گاز خواند و اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار از طرح‌های دولت است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به 300 روستا تا پایان امسال در استان خبر داد و افزود: دهه فجر امسال به 200 روستای بالای 20 خانوار در گیلان گازرسانی شده است.

ظهیری با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست سال 96 در گیلان به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: 350 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح مذکور نیاز است.

وی بر اتمام پروژه‌های گازرسانی در زمان مقرر تاکید کرد و گفت: تمام اعتبارات شرکت گاز از محل درآمد این شرکت تامین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار