ماجرای مرگ یک انسان ، از خیال تاواقعیت

مدیرکل محیط زیست استان همدان گفت: بررسی‌ها نشان می‎دهد جسد کشف شده در روستای «اخته چی» همدان توسط گرگ خورده نشده است.
کد خبر: ۱۹۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 09 March 2016

مدیرکل محیط زیست استان همدان گفت: بررسی‌ها نشان میدهد جسد کشف شده در روستای «اخته چی» همدان توسط گرگ خورده نشده است.

به گزارش فارس،محمدرضا محمدی در خصوص انتشار خبر حمله گرگ به فردی در روستای اخته چی همدان در شبکههای مجازی، اظهار کرد: طبق بررسیها از بقایای نیمتنه جسد، حمله گرگ تایید نمیشود.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی پزشکی قانونی و اطلاعات همکاران در محیط زیست نشان میدهد فوت این فرد ناشی از حمله گرگ نبوده است، ادامه داد: اگر هم اثبات شود فوت فرد ناشی از حمله گرگ است به دلایلی از جمله عدم رعایت ملاحظات محیط زیست برمیگردد.

مدیرکل محیط زیست استان همدان با تاکید بر اینکه یکی از موارد عدم ملاحظات زیستمحیطی رهاسازی پسماند مشکلی است که در مراکز جمعیتی شهری و روستایی وجود دارد، ادامه داد: شکار خرگوش نیز یکی دیگر از موارد عدم ملاحظات زیست محیطی است.

وی با اشاره به اینکه حیوانی مانند گرگ وقتی منبع تغذیه نداشته باشد مجبور به انجام کارهای خارج از روال طبیعت می‌شود بیان کرد: اطلاعات به دست آمده محیط زیست استان این موضوع که این فرد را گرگ خورده باشد، تایید نمیکند.

محمدی افزود: ظاهراً این فرد بر اثر ایست قلبی فوت کرده و کنار جاده میافتد که بعد توسط حیوانات عبوری خورده شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات بنده این اتفاق در روز 28 یا 29 بهمن رخ داده است، بیان کرد: جسد همان روز کشف شده و هویت این شخص نیز مشخص شده است.

مدیرکل محیط زیست استان همدان افزود: در نیم‌تنه باقیمانده جسد اگر آثار ضرب و جرح گرگ وجود داشت، میشد تایید کرد که جسد را گرگ خورده است.

وی با بیان اینکه انسان در برابر حمله گرگ مقاومت میکند و همین امر باعث زخمی در اعضا و جوارح آن خواهد شد، بیان کرد: در نیم‌تنه باقی مانده آثاری از زخم وجود ندارد و به این دلیل بررسی‌های سازمان محیط زیست گویای این است که مرگ این فرد ناشی از حمله گرگ نیست


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار