همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری نخستین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش در استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش با نظارت اداره‌کل ‌ارشاد ‌استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷ 31 January 2015

حسین شاکری با اشاره به برگزاری نخستین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش در استان اظهار داشت: این دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش تحت نظارت اداره کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون جامع هماهنگ استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 94-93 آغاز و حدود 626 نفر شرکت کننده در آزمون کتبی شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در آزمون عملی609 شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند و به طور هماهنگ این دوره آزمون در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به آزمون سراسری کشور گفت: این آزمون نظری و عملی مهارتی کار و دانش تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده که از 15 بهمن ماه امسال آغاز و تا 17 بهمن ماه در استان مرکزی ادامه دارد.

وی افزود: ملاک‌ها و راحی پرسش‌نامه‌های آزمون جامع (پایان دوره) بر اساس آموزش‌های مهارتی سرفصل‌ها و استانداردهای مصوب مجموعه هشتم وزارت آموزش و پرورش بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: نخستین دوره آزمون ادواری در 14 رشته مهارتی کار و دانش بوده که در 2 بخش نظری و عملی در رشته‌های گرافیک رایانه، چهره آرایی و چهره سازی، تصویربرداری، عکاسی، تولید چند رسانه‌ای، طراحی صفحات وب، تصویر سازی کامپیوتری در همه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به آزمون عملی گفت: آزمون عملی هنرجویان کار و دانش از 15 و 16 بهمن ماه در 2 نوبت صبح و عصر در مجتمع دیجیتال ‌آیینه اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون نظری نیز روز جمعه 17 بهمن ماه ساعت 10 صبح در محل هنرستان شهید رجایی اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار