آغاز ترافیک در محورهای خروجی استان تهران از فردا

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اغاز ترافیک در محورهای خروجی استان تهران را از صبح فردا سه شنبه پیش بینی کرد.
کد خبر: ۱۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 14 March 2016
فریبرز واحدی گفت: به نظر می‌رسد از سه شنبه هفته جاری تا لحظه تحویل سال ترافیک در محورهای خروجی استان تهران به ویژه محور هراز، تهران - قم، آزادراه تهران - کرج و محور امام رضا (ع) سنگین باشد.

وی از روسای پاسگاه‌های پلیس راه خواست در محور تهران- کرج به تصادفات از نوع سرعت، در محور تهران- قم به تصادفات از نوع واژگونی توجه بیشتری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در هوشمند شدن جاده‌ها حق انتخاب نداریم و ‌باید به سرعت تعداد دوربین‌های جاده‌ای و سایر سیستم‌های ITS افزایش یابد تا تصادفاتی از جنس سرعت و واژگونی کنترل شود.

واحدی راهداری را یک سوژه زنده و پویا خواند و گفت: یکهزار راهدار استان تهران آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و راهداری هم نیاز به واقعیت‌های خاص خودش دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، تعامل نزدیک پلیس و راهداری برای اجرای طرح‌های مشترک را منجر به نتیجه شیرین کاهش تصادفات جانی برشمرد و تاکید کرد این مسئله باید به صورت یک استراتژی ایمنی نهادینه شود و در پایان از اهداء جایزه به خانواده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و رئیس پاسگاه پلیس راهی سخن گفت که در طی تصادفات پیش رو گزارش فوتی تصادفات نداشته باشند و جایزه مذکور را سفر به عتبات عالیات رئیس مذکور یا فرمانده پلیس راه به همراه خانواده‌اش اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار