فرماندار تنکابن بر برخورد با گرانفروشی و سودجویان تاکید کرد

فرماندار تنکابن گفت : دستگاه های اجرایی با نظارت و پیگیری های مستمر علاوه بر جلوگیری از افزایش قیمت ها و گران فروشی اقلام مصرفی مردم ،با گرانفروشان و سودجویان برخورد قانونی کنند.
کد خبر: ۱۹۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 16 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید امیر حسینی جو در جلسه شورای اداری شهرستان 4 با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان ، تاکید کرد : با حضور گسترده مسافران عده ای به دنبال کسب سود بیشتر هستند به همین خاطر مسئولان دستگاهها باید بر بازار و اماکن عمومی نظارت بیشتری داشته باشند.


وی همچنین با تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه شهرستان گفت : مدیران دستگاههای اجرایی با تغییر و نوگرایی در رفتار و کردار از یکسو و برنامه ریزی و تلاش بیشتر و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان باید آبادانی و پیشرفت را برای مردم منطقه به ارمغان آورند .
فرماندار تنکابن گفت : مدیران باید برنامه های اجرایی را بر اساس نیاز ها و خواسته های مردم منطقه اولویت بندی کنند و با تقویت زیرساخت ها و رفع کمبود ها میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش دهند.


حسینی جو همچنین به مشارکت 74 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد اشاره کرد و بیان داشت : پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند چرا که با مشارکت بالای خود ثابت کردند که همواره یارو یاور ولایت و رهبری هستند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.


فرماندار تنکابن خاطر نشان کرد : انتخابات در نهایت امنیت برگزار شد و با تعاملی که بین هیئت اجرایی ، نظارت و بازرسی وجود داشت تلاش شد تا اصل بی طرفی و رعایت حق الناس برقرار شود.


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن نیز در این جلسه از آمادگی این نهاد برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت : با استقرار دو پایگاه امدادی شبانه روزی در جاده کناره و منطقه کوهستانی دو هزار و سه هزار به همراه 120 نفر از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر تلاش خواهیم کرد تا آرامش ، آسایش و ایمنی را در منطقه برای مسافران به همراه آوریم.


یدالله صالحی افزود : طرح های امداد و نجات جاده ای ، فرشتگان رحمت ، داوطلب یار ، خدمات دارویی و درمانی و برپایی خیمه های نماز از دیگر برنامه های این نهاد در ایام نوروز است . 


وی با اشاره به اینکه غرب مازندران به دلیل پهنا و گستره جلگه ای از شرایط خوبی برای استقرار مسافران و گردشگران برخوردار است ، اظهار داشت : افزایش تعداد پایگاه های امدادی ، نیروی انسانی و تقویت تجهیزات لجستیکی می تواند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران را تسهیل بخشد.


شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است . 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار