رئیس شورای اسلامی سوادکوه

اماکن گردشگری سوادکوه شناسنامه‌دار شوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه خواستار شناسنامه‌دار شدن اماکن گردشگری این شهرستان شد.
کد خبر: ۲۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 02 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، جمشید پهلوان با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی و ظرفیت‌های شهرستان سوادکوه در عید نوروز امسال، گفت: بارندگی و ترافیک، دو رخداد مستمر در شهرستان سوادکوه برای نوروز امسال بود اما مردم از خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه بیشتر ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسان و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان سوادکوه با توجه به امکانات موجود، مدیریت موفقی و قابل تقدیری در برنامه‌ریزی ایام نوروز داشتند، افزود: امکانات ساختاری برای جذب گردشگر در شهرستان سوادکوه ضعیف است که باید برای توسعه این بخش برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه به برخی از ضعف‌های مرتبط با گردشگری شهرستان سوادکوه در ایام نوروز اشاره و خاطر‌نشان کرد: امکانات رفاهی مربوط به نماز‌خانه، سرویس بهداشتی، اماکن ویژه اسکان مسافران و اطلاع‌رسانی از اماکن تاریخی، مذهبی و طبیعی در شهرستان سوادکوه ضعیف است.

پهلوان به انتقاد مسافران نوروزی از نظارت ضعیف بر امکانات اماکن اسکان مسافران و اجاره‌بهای آن اشاره و اظهار کرد: شناسنامه‌دار کردن اماکن اقامتی مسافران و تعیین تعرفه مشخص برای آن در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد و اطلاع‌رسانی از اماکن تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان سوادکوه و افزایش امکانات اماکن آموزشی زیر مجموعه آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از امکانات موجود اسکان خود برای ایجاد در‌آمد پایدار استفاده نمی‌کند، افزود: آموزش و پرورش سوادکوه از امکانات موجود خود استفاده بهینه نمی‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه بیشتر مسافران و گردشگران، سوادکوه را به عنوان محل گذر خود برای ورود به شهر‌ها و استان‌های دیگر برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی اماکن گردشگری، تاریخی و شناسنامه‌دار کردن آن به منظور آشنایی و معرفی به علاقه‌مندان در دستور کار برنامه‌ریزی آینده قرار گیرد تا شرایط اسکان و حضور گردشگران در این شهرستان فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار