کرایه تاکسی و اتوبوس در شیراز گران می شود؟

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز گفت: درخواست افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس درون شهری را به شورای شهر شیراز ارائه کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۰۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 03 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حمیدرضا ناصری پیش از ظهر شنبه در اولین نشست خبری این سازمان تازه تأسیس تأکید کرد: مدیریت حمل‌ونقل و تمامی مسافرین درون‌شهری بر عهده این سازمان است و در آینده نیز قطار شهری به این مجموعه می‌پیوندد.

وی تصریح کرد: در سال جاری بحث افزایش نرخ کرایه‌ها را پیگیری می‌کنیم و در حال حاضر نیز درخواست خود را به شورای شهر شیراز ارائه کرده‌ایم ولی تاکنون تصویب نشده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز ادامه داد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس است که در سال جاری یک خط از میدان احسان تا باسکول نادر ایجاد می‌شود.

ناصری تصریح کرد: راه‌اندازی این خطوط به امکانات مختلفی نیازمند است و در تلاش هستیم که مشکلات را کاهش و تعداد خطوط را افزایش دهیم.

وی با اشاره به افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری شیراز نیز گفت: ۲۸۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری شیراز اضافه‌شده که در اکثر آن‌ها نیز در مسیرهای جنوب شهر فعال‌شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر درون‌شهری شهرداری شیراز افزود: ۱۰۰ دستگاه تاکسی در شهر شیراز طی سه ماه اول سال جاری به کارت‌خوان مجهز خواهند شد و مابقی نیز تا پایان سال تجهیز می‌شوند.

ناصری ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به تابلو «ال ای دی» و سیستم صوتی اطلاع‌رسانی مجهز شدند که تا پایان سال نیز تمامی ناوگان تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار