لطف اللهیان با اعلام تشکیل کمیته "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در شهرداری، خبر داد:

اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های شهرداری اردبیل در سال 95

شهردار اردبیل گره گشایی از کار مردم را رمز موفقیت هر مسوولی دانست و تأکید کرد: در سال جدید نیز در صورت استفاده بهینه از فرصت ها، فرصت خدمت بی منت به مردم را از دست نخواهیم داد.
کد خبر: ۲۰۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 04 April 2016
شهردار اردبیل در اولین جلسه شورای مدیران در سال 95 ضمن توصیه های لازم به مدیران مجموعه از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در این جلسه طی سخنانی ضمن آرزوی سالی پرخیر و برکت و توام با موفقیت برای تمامی شهروندان و هم میهنان، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه های شهرداری بیان کرد و گفت: به همین منظور کمیته اقتصاد مقاومتی را در مجموعه شهرداری اردبیل ایجاد کردیم.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با نامگذاری سال 95 به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، تصریح کرد: مدیریت شهری با توجه به ماهیت آن، بیش از هر بخش دیگری در جامعه نیازمند مدیریتی توام با اقتصاد مقاومتی بوده و تا زماني كه اقتصاد شهري در نتیجه اقدام و عمل اصلاح و ترميم نشود نبايد انتظار داشت توسعه و ارتقاي زندگي شهري به معناي واقعي آن صورت بگيرد.

اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های شهرداری اردبیل در سال 95

شهردار اردبیل در این جلسه پس از تبیین برخی راهکارها و اولویت های شهرداری در سال جدید؛ مواردی نظیر اعتلا و ارتقای دانش درآمدهای پایدار شهرداری با همکاری سازمان ها و نهادهای شهرستان اردبیل در کنار اولویت بخشی به شاخص‌ها و سرفصل‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف تشکیل این کمیته خواند.

این مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل با نگرش اقدام و عمل و بها دادن به سرفصل های اقتصاد مقاومتی تشکیل کمیته را مدنظر قرار داده و این کمیته، کاهش هزینه ها، افزایش سرمایه گذاری، ارتقای بازده کاری و تشویق سرمایه گذاران داخلی را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

لطف اللهیان اظهار کرد: امیدواریم تمامی مجموعه شهرداری اردبیل در سال جدید طبق برنامه ریزی های صورت گرفته همپای دگرگونی های طبیعت، تغییرات لازم را به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان در سرفصل های مختلف ایجاد نماید تا در پایان سال بتوانیم عملکردی شایسته شهروندان عزیز ارائه نماییم.

وی گره گشایی از کار مردم را رمز موفقیت هر مسوولی دانست و تأکید کرد: در سال جدید نیز در صورت استفاده بهینه از فرصت ها، فرصت خدمت بی منت به مردم را از دست نخواهیم داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار