مدیرکل استاندارد اردبیل تاکید کرد:

شهربازی‌های غیراستاندارد پلمب می‌شود

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: شهربازی‌های غیر‌استاندارد و خارج از قواعد استاندارد پلمب شده و از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 09 April 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم علایی صبح امروز در نشست مشترک با فرماندار خلخال و بررسی مشکلات حوزه استاندارد در خلخال اظهار کرد: با شهربازی‌هایی که در سطح استان اردبیل خارج از قواعد اداره استاندارد فعالیت می‌کنند و یا ساخته شوند برخورد قانونی و واحدهای متخلف پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد در صنایع، خدمات و مشاغل گفت: در سطح استان هم اکنون بر اهمیت استانداردسازی آسانسور در واحدهای ساختمانی تاکید ویژه‌ای داریم چرا که آسانسورها با سلامتی و جان مردم در واحدهای ساختمانی سر و کار دارند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل ادامه داد: کارشناسان این حوزه در حوزه تخصصی در تمامی شهرستان‌ها در بحث ساختمان‌ها نیز وارد عمل شده‌اند و با متخلفان این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

علایی از فرماندار خلخال خواست تا با همکاری اداره صنعت، معدن و  تجارت و مجمع امور صنفی، اوزان در ترازوهای اصناف استانداردسازی شود.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه نشانه استاندارد را مورد اعتماد مردم دانست و گفت: مردم شهرستان با رویت نشان استاندارد بر روی محصولات به خرید محصول اعتماد کرده و ما نیز در این بحث تلاش‌های لازم را برای تعامل با اداره استاندارد استان اردبیل به کار خواهیم گرفت.

مهدی احمدی بر ضرورت استانداردسازی شهربازی خلخال تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار