تهاجم فرهنگی،تیری به سمت خانواده

امام جمعه همدان با بیان اینکه استکبار بنیان خانواده ها را هدف گرفته است، گفت: تهاجم فرهنگی سوغات غرب و ابزاری برای سست کردن خانواده ها است.
کد خبر: ۲۱۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 13 April 2016

امام جمعه همدان با بیان اینکه استکبار بنیان خانواده ها را هدف گرفته است، گفت: تهاجم فرهنگی سوغات غرب و ابزاری برای سست کردن خانواده ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ آیت اله غیاث الدین طه محمدی در نشست مشترک ائمه جمعه استان با مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه کمیته صیانت از خانواده به زودی تشکیل می شود، افزود: این کمیته با هدف جلوگیری از طلاق و استحکام بخشیدن به خانواده تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه این بنیاد در مراحل مقدماتی خود قرار دارد اظهار داشت: امام جمعه هر شهرستان مسئول ابلاغ به فرمانداران و بخشداران و پیگیر اجرایی شدن آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه شعار امسال هنوز به درستی برای مردم تبیین نشده است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی دو رکن دارد که یک رکن آن تولید است اما رکن مهمتر آن مصرف درست است.

آیت الله محمدی آموزش و راهنمایی شیوه درست مصرف به مردم را از وظایف ائمه جمعه دانست و گفت: مردم باید به سمت ساده زیستی و دوری از تجملات و اسراف راهنمایی و هدایت شوند

مدیر حوزه علمیه استان هم در این نشست با اشاره به استقبال علاقمندان برای تحصیل در حوزه علمیه گفت: ثبت نام برای تحصیل در حوزه هفته دیگر انجام می شود.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه برخی از ائمه جمعه در شهرستان ها مسئول حوزه علمیه نیز هستند، افزود: مراقب شود روحانیون و طلاب پیرو فرمایشات رهبری انقلابی تربیت شوند.

وی حضور فعال طلاب و روحانیان در مناطق محروم و برخی روستاها را ضروری دانست و گفت: روحانیان و طلاب با سرکشی بیشتر به این مناطق در حالی که معارف اسلامی را تبیین می کنند مسائل و مشکلات آنها را شنیده و در رفع آنها تلاش کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار