در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

نبرد صبای احیا شده، با تراکتور متحول شده

در یکی از دیدار های حساس این هفته تراکتور سازی متحول شده و رسیده به صدر جدول باید در تبریز از صبای قمی پذیرایی کند که بعد از هفته ها ناکامی در هفته گذشته توانست با بردی 4 بر صفر مقابل سایپا با امیدی دو چندان به این دیدار پا بگذارد.
کد خبر: ۲۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 13 April 2016
به گزارش تابناک قم، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور این هفته به طبع تحت تاثیر دربی 82 دو تیم پرطرفدار کشور است و همه نگاه ها به ورزشگاه آزادی تهران است تا ببینند در آن بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و به نوعی احتمالا بعد از این بازی تکلیف تیم قهرمان تاحدودی روشن خواهد شد.

اما در یکی از دیدار های حساس این هفته تراکتور سازی متحول شده و رسیده به صدر جدول باید در تبریز از صبای قمی پذیرایی کند که بعد از هفته ها ناکامی در هفته گذشته توانست با بردی 4  بر صفر مقابل سایپا با امیدی دو چندان به این دیدار پا بگذارد.

تراکتور سازی که بعد از حضور امیر قلعه نوعی در راس کادر فنی خود در هفته های ابتدایی نتوانست به نتایج خوبی برسد، رفته رفته با انسجام تیمی و دور شدن از حواشی نه تنها در لیگ داخلی بلکه در مسابقات قهرمانی آسیا نیز چنان تحسین همگان را بر انگیخت که هم اکنون در رده نخست جدول رده بندی گروه c  قرار دارد.

این تیم در لیگ برتر نیز توانسته در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کند و با شکست ذوب آهن دیگر تیم آماده این روزهای کشور، سایپای تهران، فولاد خوزستان و تساوی مقابل پرسپولیس تهران، از چهار بازی خود 10 امتیاز کسب کند و به فاصله پنج امتیازی صدرنشین لیگ برسد و با 41 امتیاز در رده چهارم لیگ قرار بگیرد.

این تیم و استقلال خوزستان باید منتظر بمانند تا نتیجه دربی مشخص شود چرا که این بازی نه تنها برای دو تیم بازی کننده بلکه برای این دو تیم هم از حساسیت ویژه ای برخوردار است و آنها مترصد آن هستند تا یکی از آنها در این بازی لغزشی داشته و در خوش بینانه ترین حالت این بازی با تساوی به پایان برسد تا آنها به روزهای آینده بسیار امیدوار تر شوند.

اما در مقابل صبای قم حضور دارد که پیش از بازی با سایپا هشت هفته بود که طعم پیروزی را نچشیده بود، تا آنکه تیم دایی در قم سایپا را با چهار گل بدرقه کرد تا با کوله باری از امید به لیگ برتر ادامه دهد.

صبای قم بعد از بازی با نفت تهران در هفته هفدهم لیگ در خانه و باخت به این تیم دیگر نتوانست روال رو به جلوی خود را حفظ کند و با فاصله ای که از صدر جدول گرفت با کوهی از انتقادات روبرو شد تا آنکه گویا دایی و اعضای تیم بعد از بازی سایپا هم قسم شده اند که در شش هفته باقیمانده نتایج خوبی کسب کنند.

قطعی شدن ماندن دایی در صبای قم انگیزه بازیکنان و کادر فنی را افزوده است و آنها دوست ندارند از تیم خوددر پایان فصل به عنوان تیمی یاد شود که در اواسط فصل تا چند قدمی بالانشینان رفت و حتی یکی از کاندیدای کسب سهیمه آسیایی عنوان می شد، لذا آنها هم به این دیدار به جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنند.

این دیدار قرار است روز پنج شنبه 26 فروردین ماه از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با قضاوت احمد صالحی برگزار شود.

در این بازی سعید قاسمی  و حمید سبحانی به عنوان کمک داوران و امید سعیدفر نیز به عنوان داور چهارم صالحی را برای این دیدار یاری می کنند، فدراسیون فوتبال برای این دیدار نیز محمدرضا فلاح به عنوان ناظر انتخاب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار