استاد مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) قم:

عده‌ای از خواص بر تحریف شعارهای انقلاب دامن می‌زنند / مبارزه با فساد از ابعاد اقتصاد مقاومتی است

به گزارش تابناک سمنان،استاد مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) قم با بیان اینکه مبارزه با فساد از ابعاد اقتصاد مقاومتی است، گفت: تحریف شعارهای انقلاب از ابعاد نفوذ فرهنگی دشمن است که عده‌ای از خواص بر آن دامن می‌زنند.
کد خبر: ۲۱۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 17 April 2016

ظهر امروز همایش عقیدتی سیاسی به‌منظور افزایش بصیرت و بینش سیاسی کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود برگزار شد.

استاد مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) قم در این همایش در سخنانی با موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید در مسیر صحیح اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب ترسیم و در نام‌گذاری این چند سال بر آن تأکید کرده‌اند، توجه کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی برهان گفت: تولید و مصرف صحیح، مبارزه با فساد اقتصادی، پرهیز از اسراف و استفاده از کالاهای داخلی ابعاد اقتصاد مقاومتی است که باید بدان توجه و اهتمام ویژه داشت.

وی با اشاره به راه‌های نفوذ دشمن به‌ویژه در بحث فرهنگی بیان کرد: دشمن نفوذ در باورهای دینی و انقلابی مردم را در دستور کار قرار داده و باید مراقب باشیم زیرا دشمن در این عرصه با جدیت وارد شده است.

استاد مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) قم افزود: تحریف شعارهای انقلاب اسلامی از دیگر ابعادنفوذ فرهنگی است که متأسفانه عده‌ای از خواص ما در جامعه نیز بر آن دامن می‌زنند و خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند که باید بسیار مراقب بود و بصیرت داشت.

برهان شایعه‌پراکنی در فضای مجازی را از دیگر راه‌های نفوذ فرهنگی بیان کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی در خصوص موضوعات مختلف برنامه دارد و شایعه‌سازی در این زمینه بسیار است که متأسفانه در بسیاری از مواقع دشمن در این امر موفق بوده و موجی در جامعه ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواهد جوانان را نسبت به نظام و آینده دلسرد کند و این خواسته مهم دشمن است چراکه اگر جوانان ما را بی‌تفاوت کند، آینده نظام را می‌تواند به دست بگیرد و به امیال پلید خود برسد و بر همین مبناست که رهبری بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف و به‌کارگیری آنها تأکید دارد.

استاد مؤسسه حضرت امام خمینی (ره) قم تغییر اعتقادات و باورهای دینی را از دیگر راه‌های نفوذ فرهنگ بیان کرد و گفت: دشمن با این راه‌ها می‌خواهد انقلاب را منحرف و ما را در این جنگ نابرابر مغلوب کند و تمام این راه‌ها می‌تواند در اقتصاد ما نیز تأثیرگذار باشد و باید مراقب باشیم.

برهان نعمت ولایت را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: رهبری فرزانه انقلاب بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به ما داده و باید قدردان باشیم چراکه ایشان با بصیرت و نگاه ژرف تحرکات دشمن را رصد می‌کند و نقشه‌های آنها را قبل از عمل نقش بر آب می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار