نرم‌افزار ویژه منتظرقائم در یزد تولید می‌شود

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد از تولید و رونمایی نرم‌افزار ویژه شهید منتظرقائم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 20 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ علی استادی در نشست خبری معرفی برنامه‌های معرفی شهدای شاخص در استان یزد با اشاره به اینکه شهدای شاخص در اواخر سال 94 معرفی شدند و زمانی برای جمع‌بندی برنامه‌ها وجود نداشت، اظهار داشت: مقرر شد تا افتتاحیه برنامه‌های گرامیداشت شهدای شاخص استان یزد در اردیبهشت‌ماه آغاز شود و مراسم افتتاحیه نیز در سالروز واقعه طبس و شهادت شهید محمد منتظرقائم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌ها و شخصیت‌های مختلف در استان یزد، کار چاپ کتاب،‌ انتشار مجله و تولید نرم‌افزار شهید منتظرقائم در دستور کار قرار گرفت و به زودی این نرم‌افزار رونمایی می‌شود.

استادی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار که شامل تمام زوایای زندگی شهید منتظرقائم است، بر روی گوشی‌های هوشمند همراه قابل اجرا است.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: تهیه فیلم‌نامه از زندگی شهید منتظرقائم و اجرای نمایش رادیویی به صورت زنده در افتتاحیه کنگره نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معرفی شهید شاخص سال 95 است.

وی یادآور شد: از شهدای سراسر کشور دعوت شده تا در مراسم افتتاحیه کنگره بزرگداشت شهید منتظرقائم حضور پیدا کنند ضمن اینکه اشعار آنها تا اسفندماه جمع‌‌آوری و در اختتامیه کنگره در روز 9 اسفندماه، رونمایی می‌شود.

استادی، تولید نماهنگ نفوذ و پخش در افتتاحیه کنگره و رونمایی از تمبر شهید منتظرقائم را نیز از دیگر برنامه‌های در دست تولید به منظور معرفی شهید شاخص استان یزد برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار