شهاب حسيني در رشت: به فعاليت در پشت دوربين علاقه مند هستم و موفقيت جمعي را به موفقيت هاي فردي ترجيح مي دهم

کد خبر: ۲۱۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 21 April 2016
تابناک گیلان - بازيگر مطرح سينما و تلويزيون، روند فعلي سينماي كشور را اميدبخش توصيف كرد و گفت: اين اميدبخشي در سينما ، مسئوليت سينماگر را در برابر اقناع مخاطب سنگين تر مي كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شهاب حسيني چهارشنبه شب در نشست خبري در رشت افزود: خوشبختانه نسبت به سال هاي گذشته هماهنگي و حمايت افزايش يافته و از ابتداي امسال نيز شاهد اكران هاي موفق بوده ايم كه اميدواريم اين روند ادامه يابد.

وي كه بمنظور اكران فيلم سينمايي چهارشنبه به كارگرداني سروش محمدزاده از فيلم هاي هنر و تجربه در رشت حضور يافته، اين فيلم را نمونه قابل استنادي از ساخت فيلم هايي بر مبناي همياري تيمي، دوستي و دلسوزي توصيف كرد.

حسيني پرداختن به درد مردم و مسايل اجتماعي را از وظايف سينما عنوان كرد و افزود: بايد براي زيربناهاي فرهنگي تلاش كرد.

وي سينماي هنر و تجربه را در حكم تيم اميد براي سينماي حرفه اي كشور خواند و بيان كرد: اهتمام به اين سينما، بستري براي تامين نيروي انساني حرفه اي است .
شهاب حسيني در ارتباط با انتخاب فيلم هايي كه در آنان حضور مي يابد، خود را يك شهروند خطاب كرد و گفت: درد مشترك و آگاهي بخشي به مخاطب را ملاك حضور در فيلم قرار مي دهم.
وي اظهار كرد: در زمان حاضر به فعاليت در پشت دوربين علاقه مند هستم و موفقيت جمعي را به موفقيت هاي فردي ترجيح مي دهم.
شهاب حسيني به همراه عوامل فيلم چهارشنبه از گروه فيلم هاي هنر و تجربه با موضوع تراژدي اجتماعي در رشت حضور يافت و بنا به گفته مديران سينما ميرزا كوچك رشت، بليت هاي اكران اين فيلم در مدت نيم ساعت به فروش رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار