اعتراض نماینده دماوند به سهمیه آب سد نم رود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به سهمیه چهار درصدی در نظر گرفته شده آب سد نم‌رود برای توسعه فیروزکوه، خواستار افزایش سهمیه شهرستان به 20 درصد شد.
کد خبر: ۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 12 April 2015
به گزارش فارس حمیدرضا مشهدی‌عباسی در جلسه مشترک پروژه حبله‌رود شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در محل اداره امور آب شهرستان دماوند، بار دیگر به سهمیه هشت درصدی در نظر گرفته شده آب سد نم‌رود برای شهرستان فیروزکوه اعتراض کرد.

وی گفت: چهار درصد این سهمیه برای روستای جدید جایگزین سله‌بن در منطقه چزکین و چهار درصد دیگر صرف آب‌رسانی در سایر مناطق و عرصه‌های اقتصادی شهرستان خواهد شد.

مشهدی‌عباسی افزود: خواستار سهمیه 20 درصدی از آب این سد هستیم و این سهمیه با عنایت به از بین رفتن صدها هکتار از اراضی اطراف و زیر سد برای توسعه منطقه لازم است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خاطرنشان کرد: در این زمینه، شکایتی به دفتر وزیر نیرو نوشته و ارسال شده است تا سهمیه 20 درصدی برای فیروزکوه در نظر گرفته شود.

مشهدی‌عباسی ادامه داد: در صورت تحقق این مهم چهار درصد آن صرف تأمین آب منطقه چزکین و مابقی 16 درصد آن برای آب‌رسانی به سایر عرصه‌های شهرستان استفاده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار