به قانون بازگردیم!

بنام اصل چهارم دموکراسی، بنام دولت حقوقدان که مردم به آن رای دادند آقایان به قانون باز گردیم...
کد خبر: ۲۱۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 24 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، این‎روزها با آغاز دور دوم رقابت‎های انتخاباتی بار دیگر نام محسن نریمان نماینده ادوار گذشته مازندران در مجلس و معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی به حمایت از یک کاندیدا مطرح شده است و این فعالیت انتخاباتی را در دور نخست نیز برای حمایت از دیگر کاندیداها انجام داده بود.
مساله مهم اینکه فردی که در فعالیت مستقیم انتخاباتی انتخابات 7 اسفند مورد سرزنش مسئولان دولتی در مازندران و کشور قرار نگرفته بود اینبار در مراسم رسمی تبیغاتی در ستاد یکی از کاندیداهای شهر بابل شرکت کرد و سخنرانی حمایتی کرد.
اگر سکوت مسئولان دولت در مورد بی طرف دهیاران و روئسای ادارات بخشی در انتخابات را بپذیریم چگونه می‎توان این پارادوکس بزرگ را قبول کرد که معاون وزیر راه می‎تواند در ستاد یک کاندیدا سخنرانی حمایتی کند اما رئیس یک اداره شهرستان 50 هزار نفری یا کمتر اجازه ندارد؟! کدام یک راست نمی‎گوید؟
مردمی که در انتخابات 92 به شعارهای کاندیدای حقوقدان ریاست جمهوری در برابر دولت قبل ( که مورد اتهام به بی‎قانونی بود) رای دادند، آیا قبول خواهند کرد که معاون وزیر دولت حقوقدان ولو اینکه تعرفه رای در ید اختیار او نباشد، از یک کاندیدای انتخابات حمایت کند؟
آیا می‎توان یک مسئول بلندپایه بود، روز جمعه یا تعطیل از کسی حمایت انتخاباتی کرد و شنبه شعار بی‎طرفی مسئولان دولتی داد؟
آیا می‎توان هم یک شهروند عادی و آزاد در انتخابات و تبلیغات بود و هم خلعت معاونت در وزارتخانه پوشید؟
و آیا می‎توان اقدامات ناشایست مسئولان دولت قبل یا کارهای مسئولان دولت‎های پیش از آن را دستاویز تکرار این اقدامات کرد؟ مگر قرار است در دولت روحانی از دولت احمدی نژاد الگوگیری شود؟
بنام اصل چهارم دموکراسی، بنام دولت حقوقدان که مردم به آن رای دادند، آقایان به قانون باز گردیم...
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار