ضرورت اجراي طرح ساماندهی کارگران ساختمانی غيربومي یزد

کد خبر: ۲۱۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد بر لزوم اجرای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی‌ سطح شهر كه معمولاً از اتباع خارجي هستند، تاكيد كرد.

 "محمود شاکری شمسی" در جلسه آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر یزد که با حضور شهردار، ‌اعضای شورای شهر و نماینده منتخب مردم یزد در مجلس دهم شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی برای توسعه بیش از پیش شهر یزد،‌ اظهار کرد: عملکرد شهرداری مرکزی یزد در راستای مدیریت شهری، مطلوب و قابل قبول است.

وی بافت تاریخی را از جمله ظرفیت‌های گردشگری یزد دانست و بیان کرد: توسعه شهر نيازمند همکاری و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان و شهر یزد است.

فرماندار با اشاره به کمبودهای زیست‌محیطی و خشکسالی‌های مستمر سال‌های اخیر استان، گفت: بحث توسعه فضای سبز از جمله ضرورت‌های تدوین برنامه‌های فرهنگی و اجرایی شهر یزد است.

شاکری شمسی وضعیت مجموعه شهرستان یزد را در زمینه حفظ محیط زیست و بهداشت شهری مناسب دانست و تصریح کرد: نظافت حاشیه شهرها و تمیزی نسبی سطح شهر یزد، نشانه مدیریت و تلاش دست اندرکاران شهرداری مرکزی یزد است.

وي با اشاره به تدوین برنامه منسجم و کاربردی در مورد کارگران ساختمانی که معمولاً‌ اتباع خارجی هستند، گفت: اجرای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی‌ از جمله ضرورت‌های برنامه‌ریزی در شهر یزد است.

فرماندار همچنين با اشاره به ضرورت توجه ویژه به بحث حمل و نقل عمومی شهر، افزود: توسعه تاکسیرانی یزد نيز مستلزم اختصاص تسهیلات با حداقل سود بانکی و اقساط بلند مدت است.

این مقام مسئول در پايان نيز با تأکید بر استفاده از تجهیزان نوین در راستای توسعه شهر یزد، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از میادین و تقاطع های شهر یزد به دوربین‌های نظارتی و ترافیکی مجهز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار